Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:35:02 GMT

کادرفنی پرسپولیس: می‌خواهند لیگ را تعطیل کنند!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۰۲۰

کادرفنی پرسپولیس: می‌خواهند لیگ را تعطیل کنند!

کادرفنی پرسپولیس اعتقاد دارد که فعالیت های اخیر از سوی برخی تیم ها برای به تعطیلی کشاندن لیگ بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، سومین روز از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن از تیم های مختلف، فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است.

 

آنطور که رسانه رسمی سرخ ها درباره تمرین امروز پرسپولیس نوشته، اعضای کادرفنی این تیم نیز با اشاره به این اخبار، انتشار چنین موضوعاتی را فضاسازی و تلاش برای به تعطیلی کشاندن لیگ دانسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این صحبت ها که به نظر پیش از آغاز تمرین رد و بدل شده، احتمالا با واکنش هایی از سوی رقبا نیز مواجه خواهد شد. یحیی گل‌محمدی پیش‌تر نیز با زبان کنایه یا به صراحت به انتقاد از موضع حریفان پرسپولیس پرداخته بود.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا توکلی زاده اظهار کرد: بخش خصوصی موافق اضافه شدن به تعطیلات پایان هفته است؛ اما تاکید این بخش بر تعطیلی «شنبه‌ها» به جای پنجشنبه می‌باشد؛ زیرا بسیاری از کشورها در جهان، شنبه را به عنوان روز تعطیل خود در نظر می‌گیرند و هماهنگی تقویمی در بحث مراودات تجاری و ارتباطات اقتصادی ما در سطح جهانی حائز اهمیت است.

رئیس اتاق بازرگانی مشهد افزود: تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها از لحاظ اقتصادی، اثر بهتری بر فعالیت کسب‌وکارها در عرصه بین‌الملل خواهد داشت. این تصمیم می‌تواند تقویت ارتباطات تجاری را در پی داشته باشد؛ لذا انتظار ما توجه ویژه مجلس و دولت به این دغدغه بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: با تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه در ایران، با توجه به تعطیلات اغلب کشورها در روزهای شنبه و یکشنبه، عملاً برقراری ارتباطات بانکی، گمرکی و… برای ۴ روز متوالی ناممکن خواهد شد و این امر، بر حوزه‌های صادرات، واردات، ترانزیت و در مجموع، اغلب بخش‌های اقتصادی آثاری زیان‌بار خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مشکل تعطیلی پنجشنبه‌
  • شنبه را به جای پنجشنبه تعطیل کنید
  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • تعطیلی پنجشنبه نوعی تحریم داخلی است
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها