Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد منتخب بویراحمد، دنا و مارگون جهت شروع بکار مجلس یازدهم با بدرقه یک مادر شهید راهی تهران شد.

"مهدی روشنفکر"، منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، امروز با بدرقه‌ی مادر شهید مفقودالاثر "فضل الله خوید"، از گلزار شهدا شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد راهی پایتخت، به منظور آغاز به کار مجلس یازدهم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شرایط خاص کشور و جهان، و پرهیز از ایجاد دردسر برای شهروندان و مردم حوزه انتخابیه‌ی خویش، دست به اقدامی متفاوت زد.
به گزارش ایسنا، مادر گرامی شهید خوید؛ که بیش از ۳۰ سال چشم به راهِ فرزندِ مفقود‌الاثر خویش است و سالهاست با هر تفحص و تشییع شهید، به امیدِ یافتن نشانی از فرزندش، اشکش جاری می شود، امروز با اشک شوق، یکی از اعضای خانواده‌ی سربلند شهدا را روانه‌ی "خانه ملّت" کرد و برای ایشان، موفقیت و سربلندی آرزو کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد بویراحمد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • رئیسی با بدرقه مقامات تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند