Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری در توئیتی با هشتگ روحانی و خوزستان نوشت: رئیس جمهور روحانی در دو روز اخیر، پیوسته پیگیر شرایط خوزستان بوده و دیروز با وزیر کشور، امروز با وزیر نیرو و روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز با استاندار خوزستان گفتگو داشته و دستورات فوری صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷۲۱۵

کد خبر 1392066

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی عليرضا معزی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم سفر رئیس جمهور به پاکستان به روایت تصویر

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در روز دوم سفر خود به پاکستان به لاهور سفر کرد.

ورود رئیس جمهور به لاهور اهدای گل دو کودک پاکستانی با ورود رئیسی به لاهور خوش آمدگویی مقامات با ورود رئیس جمهور به لاهور اهدای گل به مزار اقبال لاهوری اهدای گل به مزار اقبال لاهوری ادای احترام رئیس جمهور بر سر مزار اقبال لاهوری امضا دفتر یادبود مقبره اقبال لاهوری توسط رئیسی حضور رئیس جمهور در دانشگاه ایالت پنجاب لاهور شور و اشتیاق نخبگان و دانشجویان ایالت پنجاب لاهور با دیدن رئیس جمهور کشورمان سخنرانی رئیسی در بین دانشجویان و نخبگان ایالت پنجاب لاهور حضور رئیسی در بین دانشجویان و نخبگان ایالت پنجاب لاهور ورود رئیس جمهور به شهر کراچی اهدای گل دو کودک پاکستانی با ورود رئیسی به کراچی خوش آمدگویی مقامات کراچی به رئیس جمهور کشورمان اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور حضور رئیسی در آرامگاه محمدعلی جناح

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • روز دوم سفر رئیس جمهور به پاکستان به روایت تصویر
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد