Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با توجه به ابلاغیه انجام تست برای شروع تمرینات و مسابقات، اعضای پارس جنوبی نیز تست‌های مربوطه را پشت سر گذاشتند. تاریخ انتشار: 21:27 - 05 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۶۸۵

خبرگزاری میزان- طبق اعلام باشگاه پارس جنوبی جم، ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده که تیم‌ها قادر خواهند بود بعد از انجام تست‌های کرونا، تمرینات خود را برای شروع تمرینات و در ادامه مسابقات را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اعضای تیم پارس جنوبی امروز زیر نظر دکتر اسدی و درمانگاه خیریه فاطمه (س) تست‌های لازم را به انجام رساندند و در انتظار مشخص شدن پاسخ آن برای شروع تمرینات خواهند بود.

بیشتر بخوانید: مشکل پارس‌جنوبی حل شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم تست کرونا لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۷ صبح امروز ۳۰ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی، به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به اینکه ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متأثر از سیل، برپا شد.

کد خبر 6081768

دیگر خبرها

  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • با لغو پرواز به تهران؛ پیگیری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی