Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@15:50:54 GMT

ملی‌پوش سابق دو و میدانی خوزستان درگذشت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۱۹۴

ملی‌پوش سابق دو و میدانی خوزستان درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا خنفری، رییس هیات دو و میدانی خوزستان با اعلام این خبر و تسلیت به جامعه دو و میدانی خوزستان، اظهار کرد: کویتی‌پور، مدال‌آور سابق دو و میدانی ایران بود که امروز پنجم خردادماه در سن ۶۹ سالگی بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: او دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران بود که علاوه بر مدال‌آوری و افتخارآفرینی، در اخلاق و اخلاق‌مداری نیز زبانزد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات دو و میدانی خوزستان گفت: از دست دادن این پیشکسوت با اخلاق برای دو و میدانی خوزستان دردناک است و من از دست دادن این پیشکسوت ارزنده را به جامعه دو و میدانی خوزستان و کشور و خانم پروین رمضانی، همسر وی که از اساتید دانشگاه و سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال بانوان هستند نیز تسلیت می‌گویم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوزستان دو و میدانی دو و میدانی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی -بازیکن اسبق باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل این کمیته باید حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر، صادقی علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرده بود.

کد خبر 6084176

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد