Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:50:02 GMT

هدف رئال مادرید مقابل سیتی صعود کردن است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۲۰۰

هدف رئال مادرید مقابل سیتی صعود کردن است

فده والورده، هافبک جوان رئال مادرید مدعی شد هدف این تیم برابر منچسترسیتی صعود است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی پیش از شیوع ویروس کرونا، رئال مادرید در دیداری عجیب و در برنابئو 1-2 مغلوب منچسترسیتی شد تا شانس چندانی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان نداشته باشد. اما فده والورده که در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است، مدعی شد هدف آنها در لیگ قهرمانان صعود و در لالیگا قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فده والورده به تلویزیون رئال مادرید گفت: "ما رویای بازگشت، اراده و هیجان داریم تا بتوانیم در دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی در انگلیس شرایط را تغییر دهیم و برای صعود کردن مبارزه کنیم. در باشگاهی مانند رئال مادرید شما هرگز نمی توانید اینگونه نباشید.

 

ما باید برای بقیه فصل تمرینات سخت را ادامه دهیم و من امیدوارم بتوانیم در لالیگا قهرمان شویم. من مشتاقانه منتظر هستم که دوباره پیراهن رئال مادرید را بپوشیم و نشان دهم که چرا ما اینجا هستیم و برای هدف قهرمانی می جنگیم. آغاز دوباره تمرینات رئال مادرید؟ "خوشحالم که هم تیمی هایم را دوباره می بینم و امیدوارم بتوانم از این زمین تمرین زیبا لذت ببرم."

منچستر سیتی فدریکو والورده رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی فدریکو والورده رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال

تیم فوتبال منچسترسیتی امروز از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان لوتون بود که این دیدار با برتری ۵-۱ سیتیزن‌ها خاتمه پیدا کرد تا تیم منچسترسیتی همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

سیتی در دقیقه ۳ با گل به خودی دایکی هاشیوکا از لوتون پیش افتاد تا شاگردان پپ گواردیولا با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم سیتی با والی تماشایی متئو کواچیچ در دقیقه ۶۴ اختلاف را با رقیب به ۲ گل رساند و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی گل سوم را برای سیتی به ثمر رساند. راس بارکلی در دقیقه ۸۱ یکی از گل‌ها را برای لوتون جبران کرد اما گل چهارم جرمی دوکو در دقیقه ۸۷ آب سردی روی پیکر لوتون بود. در ادامه باز هم سیتی به گل رسید و یوشکو گواردیول در دقیقه ۳+۹۰ گل پنجم را وارد دروازه لوتون کرد تا درنهایت منچسترسیتی به سه امتیاز مهم این هفته برای ادامه کورس قهرمانی برسد.

منچسترسیتی با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

  سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
  • منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال