Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - دورتموند و بایرن مونیخ در چارچوب رقابت های بوندس لیگا به مصاف هم می روند. این بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش اسکای، هانس دیتر فلیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد. کنفرانس فلیک به صورت آنلاین برگزار شد.

بازی دو تیم خوب همیشه اتفاق جالبی است. شما در هر بازی باید تمام توان تان را به کار بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی با دورتموند هم ما چند بازی دیگر داریم. خیلی خوشحال می شوم اگر در این بازی گلی دریافت نکنیم. دوره آماده سازی مان خوب بوده ولی از روز شنبه وقت کمی برای تحلیل بازی حریف و شرایط بازی داشتیم. باید دید کدام تیم با ذهنیت بهتری وارد زمین می شود.

در مورد وضعیت بواتنگ:

او در دسترس است. من با ژروم صحبت کردم و او باید تصمیم بگیرد چه برنامه ای برای آینده اش دارد. او در بایرن تقریبا تمام جام ها را کسب کرده است. به همین خاطر است که مورد ستایش قرار می گیرد. بواتنگ یک بازیکن بالیاقت است.

فلیک گفت تیاگو نمی تواند در بازی با دورتموند برای بایرن بازی کند. فلیک در ادامه افزود:

بازی خوبی برابر فرانکفورت داشتیم ولی باید کمی بیشتر پیشرفت کنیم. باید در زمینه های سرعت، پرس، حرکات پویا در زمین و پاس های سالم روز به روز پیشرفت کنیم. مالکیت توپ هم مهم است چون به شما آرامش می دهد و دیگر مجبور نیستید دنبال توپ بدوید. چون وقتی توپ در اختیار حریف باشد باید بیشتر بدویم و آن را پس بگیریم.

در مورد آلابا:

با او صحبت کردم و گفتم به نظرم می تواند همچنان یک مدافع میانی خیلی خوب برای تیم باشد. پیشرفت آلابا در این پست عالی بوده است. داوید تیم را رهبری می کند و بقیه بازیکنان را در زمین راهنمایی می کند. من کاملا از روش بازی اش راضی ام و همیشه چنین چیزی می خواستم. بازیکنان تیم باید از هم حمایت کرده همدیگر را راهنمایی و رهبری کنند.

در مورد مولر:

توماس بازیکنی است که می تواند تیم را رهبری کند و به بازیکنان دیگر بگوید چه کنند. مولر در بازی با فرانکفورت خیلی زیاد دوید و همیشه یک گزینه در دسترس بود. او بازیکن باتجربه ای است و همیشه می خواهد برنده باشد. مولر در واقع نماد شعار Mia san Mia (ما با همدیگر هستیم) است.

در مورد بازی بدون حضور تماشاگران:

این یک بازی خاص است. چنین اتمسفری می تواند هر تیمی را تهییج کند. مساله این است که چگونه با این بازی برخورد می کنید. همه تیم ها باید شرایط موجود را بپذیرند و بهترین نتیجه را در این شرایط کسب کنند. هیچ کس نمی تواند بهانه بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند زورکی آقای توخل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه‌شب با عملکردی فوق‌العاده توانست با نتیجه ۵-۱ بر یونیون برلین غلبه کند. آنها سه روز پیش هم در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

توماس توخل در مصاحبه پس از بازی با اسکای اسپورت نتیجه امروز را «پایانی عالی بر هفته‌ای عالی» دانست و از عملکرد تیمش در این مسابقه و بازی چهارشنبه‌شب برابر آرسنال اعلام رضایت کرد.

این مربی آلمانی، به‌عنوان کسی که تیمش را به جمع ۴ تیم برتر اروپا رسانده، مسلما از رفتاری که در باشگاه بایرن مونیخ با او شده راضی نیست. او امیدوار است که با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، برای سومین بار در فینال چمپیونزلیگ حاضر شود و مانند دوران حضورش در چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، شاید بایرنی‌‌ها در انتهای فصل از اینکه او را از دست می‌دهند پشیمان شوند. تصاویری که در فضای مجازی وایرال شده، مربوط به لبخند زورکی توخل است که نشان می‌دهد علیرغم نمایش‌های خوب تیمش در بازی‌های اخیر، از شرایطش در باشگاه راضی نیست.

او در مصاحبه پیش از بازی هم در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ماندنش در بایرن مونیخ گفته بود:«من و باشگاه برای جدایی در پایان فصل به توافق رسیده‌ایم. این موضوع اعلام شده و پابرجاست.»

دیگر خبرها

  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • خلاصه بازی دورتموند 1-1 بایرلورکوزن (بوندسلیگا - 2023/24)
  • یک خودی در انزلی به داد سپاهان رسید
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند