Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@18:48:11 GMT

مصدومیت شدید زلاتان؛ خداحافظ فوتبال؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۲۴۸

مصدومیت شدید زلاتان؛ خداحافظ فوتبال؟

اسکای اسپورتس ایتالیا ساعتی پیش خبر از مصدومیت شدید زلاتان از ناحیه رباط آشیل پا داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در نقل و انتقالات زمستانی بود که زلاتان ابراهیموویچ پس از کش و قوس‌های فراوان از تیم جدید خود رونمایی کرد و به میلان پیوست تا یک بار دیگر لباس قرمز و مشکی روسونری را بر تن کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور زلاتان در میلان باعث شد که نتایج این تیم به نحو کاملا محسوسی با پیشرفت مواجه شود. ستاره سوئدی در هشت بازی برای روسونری پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا آمار سه گل و یک پاس گل را به ثبت رساند تا نشان دهد که در سن 38 سالگی هم یک مهره کلیدی و مهم به حساب می آید.

ستاره سوئدی پس از دو ماه حضور در کشورش و با پایان قرنطینه به ایتالیا بازگشت و از چندی پیش تمریناتش با میلان را از سر گرفت؛ به این امید که فصل مجددا شروع شود و او بتواند روسونری را در بازی های باقیمانده همراهی کند.

زلاتان در جریان تمرین امروز و در یک بازی درون تیمی، پس از شوت کردن توپ از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیت شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. او در اختیار تیم پزشکی میلان قرار گرفته و شواهد نشان از مصدومیت طولانی مدت او دارند.

هرچند هنوز شدت مصدومیت زلاتان مشخص نیست ولی اسکای اسپورتس معتقد است مصدومیت او ممکن است باعث خداحافظی اش از فوتبال شود.

زلاتان سال گذشته در لوس آنجلس گلکسی از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیتی مختصر شد که او را 25 روز به دور از میادین نگاه داشت. در ماه فوریه نیز زلاتان برابر ورونا مصدوم شد ولی توانست خود را به دربی برابر اینتر برساند.

او اخیرا گفته بود که شاید میلان را ترک کند و اینکه به بازنشستگی هم فکر می کند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ فوتبال آث میلان مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس

وحید امیری سال جدید را با تمرینات اختصاصی شروع کرده تا هرچه سریعتر به میادین بازگردد

طرفداری | وحید امیری، کاپیتان باتجربه پرسپولیس، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، با آمادگی بالایی در تمرینات تیمش حاضر شده و آماده است تا در نیم فصل دوم برای سرخپوشان پایتخت به میدان برود.

مصدومیت‌های متعدد، یکی از چالش‌های اصلی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بود. وحید امیری، یکی از ستاره‌های این تیم، نیز از این قاعده مستثنی نبود و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بخش زیادی از بازی‌ها را از دست داد.

با این حال، امیری با تلاش و پشتکار، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشت و از ابتدای نیم فصل دوم در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او در بازی‌های دوستانه و تمرینات اخیر، آمادگی و انگیزه بالایی را از خود نشان داده و در بازی درون تیمی روز سه‌شنبه نیز دو گل به ثمر رساند.

با توجه به حضور نفرات تخصصی در پست‌های دفاع چپ و وینگر، به نظر می‌رسد اوسمار در نظر دارد از امیری بیشتر در خط حمله استفاده کند. تجربه، هوش و قدرت سرزنی امیری می‌تواند او را به یک مهاجم سایه ایده‌آل برای پرسپولیس تبدیل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند