Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه ایران در بیستمین سالگرد پیروزی لبنان، مقاومت را تنها گزینه در برابر تروریسم، اشغالگری، سلطه و مسیر رهایی قدس شریف و همه سرزمین‌های اشغالی برشمرد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز ( دوشنبه) در صفحه توئیترش ضمن تبریک بیستمین سالگرد پیروزی مردم لبنان، راهبرد مقاومت را تنها گزینه در برابر تروریسم، اشغالگری و سلطه و مسیر رهایی قدس شریف برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این توئیت آمده است: «بیستمین سالروز پیروزی مردم لبنان بر صهیونیست‌ها و اخراج آنها از جنوب لبنان بر ملت و دولت لبنان مبارک باد.»

وزارت امور خارجه ایران می‌افزاید: «راهبرد مقاومت، تنها گزینه در برابر تروریسم، اشغالگری و سلطه و مسیر رهایی قدس شریف و همه سرزمین‌های اشغالی است.»

 محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز در پیام‌هایی جداگانه به همتای لبنانی و دبیرکل حزب الله لبنان این پیروزی را تبریک گفت.

وی با اشاره به انسجام مردم لبنان و دولت و ارتش این کشور با مقاومت، به عنوان رمز پیروزی‌ها علیه دشمن صهیونیستی، برای دولت و ملت لبنان و خانواده شهدا و جانبازان مقاومت عزت و سربلندی آرزو کرد.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نیز پیش از این در پیامی به دولت، ملت و مقاومت در لبنان به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب این کشور، بر نقش مقاومت و حزب‌الله در دفاع از لبنان و کوتاه کردن دست صهیونیست‌ها تأکید کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس صهیونیست ها وزارت امور خارجه ایران محمدجواد ظریف تروریسم سرزمین های اشغالی علی شمخانی حزب الله لبنان لبنان صهیونیست ها دولت لبنان تنها گزینه در برابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است