Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:45:49 GMT

۲ هکتار از اراضی بدره طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۲۹۶

۲ هکتار از اراضی بدره طعمه حریق شد

سرهنگ بیگلری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آتش سوزی در منطقه کوهستانی له لار شهرستان بدره مشرف به سد سیمره عصر اتفاق افتاد که با کمک مردم و همکاری دستگاه های مختلف به طور کامل مهار شد.

وی افزود: باتوجه به سخت گذر و کوهستانی بودن و شیب تند دره های منطقه مهار آتش با مشکلاتی همراه بود که بعد از چندین ساعت تلاش این آتش سوزی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان‌ حفاظت استان ایلام یادآور شد: باتوجه به اینکه منطقه کوهستانی و صعب العبور بود اما نیازی به اعزام بالگرد و هلی برن برای مهار آتش احساس نشد و اطفای حریق بدون استفاده از بالگرد انجام گرفت.

بیگلری با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است، تاکید کرد: هم اکنون منطقه تحت کنترل و پایش نیروهای مستقر در محل آتش سوزی است که در صورت سقوط کنده نیم سوز درختان از بروز آتش سوزی مجدد در محل جلوگیری به عمل آید.

این اولین فقره آتش سوزی جدی در استان ایلام بود که در سال جاری رخ داد.

استان ایلام دارای ۶۴۰ هزار هکتار اراضی جنگلی است.

شهرستان بدره در ۸۷ کیلومتری ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها ایلام اطفای حریق بدره منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اطفای حریق بدره منابع طبیعی ایلام اطفای حریق بدره منابع طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان