Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز ( دوشنبه) در صفحه توئیتر خود ضمن تبریک بیستمین سالگرد پیروزی مردم لبنان، راهبرد مقاومت را تنها گزینه در برابر تروریسم، اشغالگری و سلطه و مسیر رهایی قدس شریف برشمرد.

در این توئیت آمده است: «بیستمین سالروز پیروزی مردم لبنان بر صهیونیست‌ها و اخراج آنها از جنوب لبنان بر ملت و دولت لبنان مبارک باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزارت امور خارجه ایران می‌افزاید: «راهبرد مقاومت، تنها گزینه در برابر تروریسم، اشغالگری و سلطه و مسیر رهایی قدس شریف و همه سرزمین‌های اشغالی است.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ایران قدس رژیم صهیونیستی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 گروهی از کاربران یوتیوب ویدیوی تبلیغی را دیدند که در واقع تبلیغات وزارت امورخارجه رژیم اسرائیل است. در این ویدیوی تبلیغاتی بخشی تقطیع شده از بیانات رهبری به همراه تصاویری از حمله ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمشق منتشر شده و سپس تصاویری از لندن قرار داده شده و ادعا می‌شود مقصد بعدی موشک‌ها انگلیس است. این ویدیو در ادامه می‌خواهد قبل از آنکه دیر شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی تحریم شود! این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید