Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:17:18 GMT

چگونه سرطان را درمان کنیم؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۳۰۸

چگونه سرطان را درمان کنیم؟

سبوس برنج ضد سرطان و مفید برای کبد است.از اثرات شناخته شده فیبر، کاهش سرطان های گوارش و خصوصا کولون است. مطالعات بیانگر رابطه مستقیم رژیم غذایی حاوی فیبر و کاهش سرطان روده بزرگ است.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مطالعات بیانگر رابطه مستقیم رژیم غذایی حاوی فیبر و کاهش سرطان روده بزرگ است. مطالعات و آزمایشگاهی نشان داده است که، فیبر به دلیل کاهش زمان تماس مواد سرطان زا با سطح داخلی روده و ارتقا فلور میکروبی روده از سرطان کولون جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرطان کولون به طور شگفت انگیزی با رژیم غذایی حاوی فیبر پیشگیری می شود.

فیبر با ارتقا فلور میکروبی روده، سیستم ایمنی را تقویت می کند. ویتامین E آنتی اکسیدانی قوی است که ضمن حفظ رطوبت پوست از چروک شدن آن و پیری زودرس پیش گیری میکند. ویتامین E و اسیدهای چرب اشباع شده و نشده  موجود در سبوس برنج آن را به یکی از مواد غذایی بسیار ارزشمند و مفید برای افزایش توازن هموستاز خون و ضد سرطان تبدیل کرده است. ویتامین B12  نیز به متابولیسم چربی ها و بهبود عملکرد کبد کمک می نماید غذاهای غنی از فیبر برای تقویت عملکرد کبد ضروری هستند.

غذاهای غنی از ویتامین c و ویتامین e مانند آنتی اکسیدان ها بسیار مفید هستند. مواد با خاصیت آنتی اکسیدانی به کاهش تخریب ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند، بنابراین برای تقویت و پاک سازی کبد مفیدند. غذاهای غنی از ویتامین ب عملکرد کبد را تقویت می کنند و به کاهش احتقان کبدی کمک می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرطان سبوس برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سرطان رایگان می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است از آبان ماه سال گذشته «صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج» جهت حمایت از این بیماران در سازمان بیمه سلامت فعال شد و از حدود یکسال گذشته تاکنون ۱۰۷ گروه بیماری امکان استفاده از مزایای این صندوق برایشان فراهم شده است؛ و وظیفه این صندوق نیز پرداخت هزینه‌ها علاوه بر تعهدات بیمه‌های پایه و تکمیلی بیمه‌شده‌هاست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • مصرف این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود
  • این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین آ و بادیگارد قوی قلب شماست
  • غذا‌های مفیدی که بدن هر بیماری را تقویت می‌کند
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • برای درمان نفخ معده چه دمنوش‌هایی بخوریم؟
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز | غذاهای مفید برای ترمیم سلول های مغز را بشناسید
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • چند ماده غذایی مفید برای تسکین درد مزمن