Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان خصوصی سازی به منظور جلوگیری از مراجعه بی ثمر سهامداران عدالت به بانک‌ها و همچنین توجه به نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های مبارزه به ویروس کرونا، نکاتی را مورد تاکید قرار داد.

در اطلاعیه سازمان خصوصی سازی خطاب به سهامداران عدالت امده است:

*از فردا، سه شنبه ۶ خردادماه ۱۳۹۹، بانک‌ها بر اساس اطلاعاتی که سازمان خصوصی سازی پیش از این برایشان ارسال کرده، اقدام به پذیرش درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالت از سوی هموطنان سهام دار خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعات ارسال شده برای بانک‌ها مربوط به پایان (۳۱) اردیبهشت ماه سال جاری است و بانک‌ها هنوز اطلاعات پس از این تاریخ را ندارند.

*اگر بعد از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه، به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه نموده و شماره شبای بانکی خود را در سامانه ثبت یا تغییر داده‌اید، و یا روش آزاد سازی خود را انتخاب و یا تغییر داده‌اید، در این نوبت، بانک‌ها اطلاعات شما را نداشته و درخواست فروش شما انجام نخواهد شد. از مراجعه به بانک پرهیز کنید و صبر کنید تا اطلاعات نهایی برای بانک‌ها ارسال شود.

*پس از پایان مهلت انتخاب روش آزاد سازی از طریق سامانه الکترونیکی سهام عدالت (۸ خرداد ۱۳۹۹)، سازمان خصوصی سازی بسته اطلاعات نهایی و تکمیلی را مجدداً برای بانک‌ها ارسال خواهد نمود. لذا می‌توانید پس از حدود یک‌هفته کاری از تاریخ فوق (۱۷ خرداد به بعد)، به بانک مراجعه نمائید.

*گر شماره شبای شما در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اید تا شماره شبای بانکی شما تأیید نشده یا در حال بررسی باشد، قادر به تکمیل فرم درخواست فروش نخواهید بود. از مراجعه بی ثمر به بانک پرهیز کنید.
 

کد خبر 4933972

منبع: مهر

کلیدواژه: سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت سود سهام عدالت ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت بورس قیمت دلار حسین مدرس خیابانی سهام عدالت وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت بانک مرکزی ایران قیمت سکه بهار آزادی مرکز مدیریت راه های کشور ایالات متحده آمریکا صادرات غیرنفتی سازمان خصوصی سازی سهام عدالت بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، صبح امروز در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان فناوری اطلاعات، با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور در دیدار نوروزی مدیران دولت مبنی بر این که ابر پروژه دولت در سال جاری، ارتقای امید در میان مردم است، اظهار داشت: انجام تکالیف و توسعه بدنه اجرایی سازمان فناوری اطلاعات ایران، نیازمند تعامل و مشارکت بخش خصوصی است و در این میان پیگیری‌های مستمر و به موقع مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی از سایر بخش‌ها و تمهیدات تأمین منابع مورد نیاز، نقش بسزایی را در رفع موانع و مشکلات این تعامل ایفا می‌کند.

وی در این رویداد بر جمع‌آوری و به روز رسانی آمار و شاخص‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ارائه در مجامع داخلی و بین‌المللی تاکید کرد و از مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی خواست تا نقش قوه محرکه‌ی شفافیت و اثربخشی در سایر بخش‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران را ایفا کند.

در ادامه این دیدار، مالک شمسی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی به طور خلاصه «گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های سال ۱۴۰۳» این مرکز را تشریح کرد و در خصوص اهم اقدامات انجام شده بیان داشت: تدوین و تصویب برنامه عملیاتی سال گذشته و سال جاری، تدوین برنامه و منشور پروژه‌های سند تحول دولت مردمی، برگزاری هشتمین دوره پایش شاخص‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با مشارکت ۲۶ دستگاه اجرایی؛ کسب رتبه دوم بهره‌وری در ستاد وزارت ICT، همکاری برای تهیه و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور در حوزه فناوری اطلاعات و برگزاری چهار مجمع عمومی سازمان، بخشی از اقدامات این مرکز در سال گذشته است.

وی هم‌چنین از نقش این مرکز در تهیه گزارش‌های آمارهای ملی و جهانی یاد کرد و محاسبه شاخص‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استانی در سالی که گذشت و تکمیل شاخص‌های مرتبط با کشور ایران در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) را نمونه‌ای از این اقدامات دانست.

شمسی، نظام مند کردن فرآیند پایش اقلام اطلاعاتی و شاخص‌ها، یکپارچه سازی منابع اطلاعاتی و سامانه‌‏ها، چابک سازی فرآیند کنترل پروژه و شاخص‌ها و کاهش مکاتبات اداری را از دستاوردها و نتایج اقدامات این مرکز در سال گذشته دانست.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در خاتمه برنامه اجرایی سال پیش رو، چالش‌ها و انتظارت این مرکز را تبیین کرد.

کد خبر 6080023 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • انتشار آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال
  • آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال منتشر شد