Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان روز دوشنبه گفت: آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز تا ۲ هفته دیگر تکمیل خواهد شد و این منطقه از آب سالم و پایدار برخوردار می شود.

غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران افزود: رفع مشکل آب بخش غیزانیه از سال ۹۶ به طور جدی دنبال شده است، این طرح یک پروژه مهم و بزرگی بوده که در حال پایان است ؛ اعتبار این پروژه بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال است که با انجام آن بخش غربی ، مشرحات و بخش غیزانیه بزرگ به آبی پایدار دسترسی خواهند داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: این پروژه طبق برنامه ریزی پیشرفت داشته است و ظرف۲هفته آینده آبرسانی در آن انجام می‌شود؛ البته ۶ کیلومتر از این مسیر در روستاهای صفیره و نزهه به دلیل فرسودگی باید تعویض شود که اعتبارات آن تامین شده و ظرف ۳۰ تا ۴۵ روز آینده وصل می شود.

برچسب‌ها استانداری خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نادرخانی گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند.

وی افزود: عملیات اجرایی خط انتقال روستای گوزلدره به طول ۱۵۵ متر، اجرای مخزن ذخیره و مکش آب روستای مشک آباد با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و احداث ابنیه ایستگاه پمپاژ سرچاهی برقی و مکانیکی مشک آباد از جمله این طرح‌ها است که طی سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: اجرای شبکه توزیع آب در روستای سبزدرق به طول هزار و  ۵۰۰ متر، اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای ویر به طول هزار و  ۲۰۰ متر و اجرای خط انتقال آب روستای شکورآباد به طول هزار و  ۹۰۰ متر از دیگر طرح‌های آبرسانی است که امسال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

به گفته نادرخانی اجرای خط انتقال آب به روستای ترکانده به طول هزار و ۲۰۰ متر، اجرای خط انتقال روستای طهماسب آباد به طول ۴۰۰ متر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای برنقور به طول هزار و ۱۰۰ متر نیز دیگر طرح‌های آبرسانی روستایی هستند که در شهرستان سلطانیه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۸ هزار نفر از خدمات تأمین آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

سلطانیه با ۲۹ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی یکی از ۸ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۸ درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستا‌های کردستان
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان
  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه
  •  بررسی پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی استان کرمانشاه
  • آبرسانی پایدار به ۷۱ روستای ایلام در دولت سیزدهم