Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:09:32 GMT

گزارش ویدئویی تسنیم| چرا کرونا در خوزستان به یک باره طغیان کرد؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۳۵۱

گزارش ویدئویی تسنیم| چرا کرونا در خوزستان به یک باره طغیان کرد؟

‍‍‍‍‍‍

عید فطر در خوزستان به صورت ویژه ای گرامی داشته می‌شود اما امسال مسئولان بهداشتی به دلیل وضعیت نا مناسب خوزستان در همه گیری کرونا از مردم خواسته اند برخی آداب و رسوم را مجازی انجام دهند که برخی از افراد به این مووع توجه نمی‌کنند. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عید سعید فطر برای همه مسلمانان و همچنین مردم ایران اسلامی معنا و مفهوم زیادی دارد و این عید بویژه در برخی استانها مانند خوزستان با رسم و رسوم ویژه‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خوزستان مردم عرب در این ایام غیر از خانه تکانی در روز عید بصورت دسته جمعی به دید و بازدید می‌پردازند و اهمیت ویژه ای به عید فطر می دهند، امسال اما ماجرا متفاوت است به دلیل شیوع همه گیری کرونا مسئولان از مردم خواستند رعایت کنند و به خرید و دید و بازدید عیدانه نروند.

متاسفانه برخی از همشهریان اهوازی این فاصله گذاری و نکات را رعایت نکرده و در بازار با تراکم زیاد حاضر شده اند که این مووع می تواند عواقب سنگینی برای مردم خوزستان داشته باشد؛ استانی که خود در این روزها در وضعیت قرمز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عید سعید فطر برای همه مسلمانان و همچنین مردم ایران اسلامی معنا و مفهوم زیادی دارد و این عید بویژه در برخی استانها مانند خوزستان با رسم و رسوم ویژه‌ای برگزار می‌شود.

در خوزستان مردم عرب در این ایام غیر از خانه تکانی در روز عید بصورت دسته جمعی به دید و بازدید می‌پردازند و اهمیت ویژه ای به عید فطر میدهند.

امسال اما ماجرا متفاوت است به دلیل شیوع همه گیری کرونا مسئولان از مردم خواستند رعایت کنند و به خرید و دید و بازدید عیدانه نروند.

متاسفانه برخی از همشهریان اهوازی این فاصله گذاری و نکات را رعایت نکرده و در بازار با تراکم زیاد حاضر شده اند که این مووع می تواند عواقب سنگینی برای مردم خوزستان داشته باشد؛ استانی که خود در این روزها در وضعیت قرمز است.

امام جمعه اهواز: عید سعید فطر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در استان خوزستان برگزار ‌شوداستاندار خوزستان: مردم دید و بازدیدهای عید فطر را به شکل مجازی و تلفنی انجام دهندقاضی‌زاده‌هاشمی: مشکلات کرونایی خوزستان را در مجلس یازدهم پیگیری می‌کنیم

انتهای پیام/ 331/ش

R41468/P/S6,57/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا دید و بازدید ویژه ای عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی در نشست ستاد استانی عفاف و حجاب؛ اجرای طرح سراسری نور در استان را رضایت‌بخش قلمداد کرد و اظهار داشت: همکاری مردم با ستاد استانی عفاف و حجاب در طرح نور قابل تقدیر است.

وی حجاب را حکم خداوند و رعایت حدود آن را ضروری دانست و افزود: در اجرای طرح نور و همچنین اقدامات ایجابی در حوزه عفاف و حجاب باید به درک و صدای مشترک رسیده و همه دستگاه‌ها نیز به وظایف خود عمل کنند.

استاندار هرمزگان، همچنین بر لزوم تقویت گروه‌های مردمی، حمایت از کنشگران اجتماعی و ساماندهی مراکز اقامتی و بوم گردی استان تأکید کرد و گفت: از این طریق می‌توانیم اثربخشی اقدامات فرهنگی و اجتماعی را در استان افزایش دهیم.

رئیس شورای عفاف و حجاب هرمزگان، با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت متعالی نسل‌های آینده، عنوان‌کرد: تقویت رویکردهای پرورشی و تربیتی در مدارس می‌تواند به جامعه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناهنجاری‌های غیر شرعی کمک کند.

استاندار هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در استان دنبال می‌کنیم ایجاد شهرک صنفی پوشاک و البسه است.

وی تاکید کرد: تولید و عرضه پوشاک در این شهرک با استانداردهای ملی و رعایت الزامات شرعی انجام خواهد شد.

کد خبر 6084370

دیگر خبرها

  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • مطالبه مردم برای کاهش معضلات مربوط به حوزه حجاب یک خواست عمومی است
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب