Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@00:02:52 GMT

ببینید | کارشناس بی‌بی‌سی: ایران توانست آمریکا را شرمسار کند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۴۴۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

61266

کد خبر 1392053.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا نفتکش ونزوئلا ایران و ونزوئلا بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد / روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد

اسماعیلی گفت: در آستانه روز قدس هستیم با این حرکت گسترده که در جهان اسلام آغاز شده روز قدس بیاد ماندنی خلق خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از اثر مشترک ۹ خطاط مطرح دنیای اسلام باموضوع (کتابت آیات مقاومت) و ترجمه روایی قرآن با رویکرد سبک زندگی که در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن برگزار شد، گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که امسال بخش بین الملل با شکوه مثال زدنی انجام شد. از همکاران در معاون و سازمان فرهنگ و ارتباطات و مهمانان خارجی قدردانی می‌کنم. یکی از اهداف اصلی کار ما در نمایشگاه امسال توجه ویژه به موضوع غزه و فلسطین بود.

وی ادامه داد: در کنار همه آثار و خیرات و برکاتی که طوفان الاقصی داشت یکی از دستاوردهایش موضوع احیای توجه به قرآن کریم بود. این مبارزان خستگی ناپذیر طبق گزارش موثقی که در نهاد‌های مرتبط ارائه شده است همه یا حافظ کل قرآن بودند و یا حافظ اجزای قرآن. حماسه طوفان الاقصی توانست حصار‌های ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد. صهیونیست‌ها حلقه سختی را ایجاد کردند که نمی‌شود نفوذ کرد و نمی‌توان وارد سرزمین اشغالی شد و حافظین قرآن این حلقه‌ها را از بین بردند. نمونه بارز احیای توجه ویژه به قرآن در سیره و سلوک همه کودکان و زنان و مجاهدین غزه نمود داشت. صحنه‌های متعددی را دیدیم که چطور فرزند مادر از دست داده، مادر کودک از دست داده در برابر این مصیبت با قوت و اقتدار آیه قرآن را زمزمه می‌کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ابتکار خوبی که همکاران در بخش بین الملل انجام دادند و هنرمندان از ۹ اثری هنری را پدید آوردند بسیار حائز اهمیت است.

اسماعیلی اظهار داشت: در آستانه روز قدس هستیم با این حرکت گسترده که در جهان اسلام آغاز شده روز قدس بیاد ماندنی خلق خواهد شد و همه فرزندان مقاومت در همه گستره عظیم جغرافیای مقاومت و کشور‌های اسلامی و خارج از جهان اسلام پیوستگی خود را با قدس اعلام خواهند کرد.

وی با درود به روح پاک و مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ادامه داد: امام پرچم مقاومت و پیروزی و نصر بر غاصبان صهیونیست را بدست ما داد و به ما نوید و بشارت داد که بزودی این نسل بزرگ را تجربه خواهیم کرد. سنصلی فی القدس انشالله.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: از همه دست اندرکاران بخش بین الملل و همه هنرمندان و بخش‌های مهم را به یادگار گذاشتند از تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • کاوشگر ژاپنی ماه توانست از دومین شب قمری نیز جان سالم به در برد
  • سامان قدوس و فصلی که می‌توانست بهتر از این رقم بخورد | لژیونر پلاس
  • طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد / روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • تصویری عجیب از خطوط تلفن در آمریکا صد سال پیش!
  • کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت (فیلم)
  • (ویدئو) آمار وحشتناک روزانه سقط در ایران از زبان کارشناس روی آنتن تلویزیون