Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از الجزیره نوشت: شوخی‌های تکراری و طرح‌های قدیمی باعث‌ شده تا سریال‌های کمدی مصری در رمضان امسال پسرفت داشته باشند.

سریال «والنتینو» یکی از سریال‌هایی است که هنرمند مصری عادل امام و همراهانش آن را ساخته‌اند؛ اما در بازی عادل امام خستگی ناشی از کهولت سن واضح بود و با توجه به این‌که کارگردانی سریال را پسرش رامی امام بر عهده داشت، می‌توانست بار بازی را به دوش دیگر بازیگران بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال محصول شرکت  سینرژی است و عادل امام ستاره این  شرکت محسوب می‌شود؛ او تنها کسی است که دستمزدش مانند دیگر بازیگران کاهشی نداشته است. با وجود این‌که عادل امام عادت داشت در نقش‌های کمدی در اوج باشد و بدرخشد، امسال توفیق چندانی نسبت به سریال سال گذشته خود به‌دست نیاورد.

همکاری این بازیگر با نویسنده داستان یعنی ایمن بهجت قمر باعث شده تا داستان فاقد مضامین جدید بوده و فیلم‌نامه ضعیفی از آب دربیاید. عادل امام سعی کرد تا با همکاری مجدد با دوستانی که سال‌های گذشته با آن‌ها کارهای موفقی را ارائه داده است، موفقیت داستان را تضمین کند؛ اما این حقه نیز روی مخاطبان تاثیری نداشت و باعث دیده شدن سریال نشد.

«عمرودیاب»، سریال دیگری است که با استفاده از نام یک خواننده معروف سعی در جذب مخاطب داشت، اما سناریو ضعیف آن هیچ شانسی برای دیده شدن باقی نگذاشت. فاروق هاشم  و مصطفی عمر نویسندگان این سریال بدون طرح داستان مشکل مالی دو جوانی را روایت می‌کنند که دست به اعمالی زده و هر بار شکست می‌خورند.

گویا اعتماد نویسندگان داستان به بازیگران قهرمان سریال بوده و برحسب این‌که تئاترهای مصری کمدی‌هایی بدون موضوع و داستان ارائه می‌دهند، گمان کرده‌اند که در تلویزیون هم این‌کار جواب می‌دهد، اما نمی‌دانستند این کمدی‌ها فقط مناسب تئاتر است.

سریال «مرد خانه» مجموعه دیگری است که آن هم با وجود بازیگران خوبی همچون عارفه عبدالرسول فرقی با «عمرودیاب» ندارد. شرکت سینرژی در مصر بر آثار مصری سیطره داشته و به واسطه قدرت و ارتباطاتش عرصه را در دست گرفته؛ این در حالی است که شرکت‌های تولیدی کوچک‌تر کارهای موفق‌تری ارائه می‌دهند.

کد خبر 514778 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان عادل امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران

«۵۰ متر مربع» یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون: انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و... نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال ترکیه‌ای آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کار‌های غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و اقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

این سریال با ترکیب ژانر کمدی و اکشن توانسته داستان جالب و جذابی را به مخاطبان ارائه دهد و سر و شکل استاندارد و خوبی دارد. فیلمنامه تعلیق و کشمکش خوبی دارد و ذهن مخاطب را درگیر می‌کند. انتخاب موضوع خوب است، موضوعی که در آن داستان مرد جنایتکاری روایت می‌شود که پسری را دزدیده و او را مانند پسر نداشته خود بزرگ می‌کند و حالا که پسر راز او را فهمیده نمی‌تواند از او دل بکند و...

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها