Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-19@21:23:37 GMT

نخستین محموله گازوئیل در بورس عرضه شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۴۹۷

نخستین محموله گازوئیل در بورس عرضه شد

نماینده شرکت ملی نفت در بورس، با بیان اینکه در سال جدید طبق روال سال گذشته عرضه نفت خام و سایر فراورده‌های نفتی در دستور کار شرکت ملی نفت ایران است، اظهار کرد: محصولاتی که امسال برای عرضه در نظر گرفته شده، شامل نفت خام سبک و سنگین به علاوه میعانات گازی پارس جنوبی و فراورده‌های نفتی شامل گازوئیل و نفت کوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین تبیانیان با تاکید بر این‌که این محصولات طبق زمان‌بندی که در بورس انرژی انجام شده عرضه خواهد شد، تصریح کرد: تقریبا عرضه تمام این محصولات به طور مستمر در حال انجام است.

نماینده شرکت ملی نفت در بورس با اشاره به استقبال صورت گرفته از عرضه فراورده‌های نفتی در بورس گفت: استقبال مطلوب بوده و مانند سایر محصولاتی که در بورس عرضه می‌شود، فراورده‌های نفتی نیز در حال عرضه است و معاملات آن انجام و آمار معاملات نیز در سایت بورس انرژی به طور دقیق اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: فراورده‌هایی که در اختیار ما قرار دارد، شامل میعانات گازی، گازوئیل و نفت کوره است که عرضه و معاملات آن در حال انجام است و طبق روال برنامه ریزی که به ما اعلام شده مسیر را ادامه می دهیم.

برچسب هاایران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو فراورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری

سرگرد نواب داورپناه فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آغاجاری حین گشت زنی در محور ورودی شهرستان امیدیه به یک دستگاه خودروی پراید وانت حامل بار مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی آن را متوقف کردند.

او می‌گوید: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۲۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا و ۹ هزار و ۵۴۰ عدد کاپوچینو قاچاق کشف شد.

سرگرد داورپناه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه را ۷۰۰ میلیون ریال برآورده کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • افزایش ۲۵درصدی صادرات مکمل های دارویی و فراورده های طبیعی
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • نخستین نشاء برنج در مازندران
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان