Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد ظریف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «در آستانه افتتاح مجلس یازدهم و ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان محترم مجلس جدید، لازم می‌دانم از همکاری، همفکری، حمایت و نقدهای مشفقانه خواهران و برادران گرامی در مجلس دهم سپاسگزاری نموده و برای همه آنها آرزوی توفیق بیشتر نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش برجسته ریاست محترم مجلس، برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که با درایت و تدبیر در همه عرصه‌ها و به ویژه در حوزه سیاست خارجی منشاء خدمات فراوان به کشور و مردم هوشیار ایران بودند بسیار ارزشمند و بی‌نظیر بوده است. از خداوند منان مزید توفیقات این بزرگمرد فداکار، ایران دوست، خردورز، دوراندیش و کاردان را مسألت دارم.»

کد خبر 514825 برچسب‌ها محمدجواد ظریف علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید محمدجواد چگینی، شهید آتش‌نشان قزوینی، یکی از خیابان‌های شهر باید به نام این شهید نام‌گذاری شود.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار، شهید محمدجواد چگینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد آتش‌نشانان اظهار کرد: آتش‌نشانان قهرمانان کم‌ادعا و بااخلاص نامیده می‌شوند، همه آن‌ها را بشناسند و درس آن‌ها را در خاطر نگه دارند.

وی با اشاره به تلاش مجموعه آتش‌نشانی در مهار و اطفای آتش در خیابان شهید انصاری افزود: شهید چگینی جان خود را فدای خدمت به همنوعان خود کرد و ضرورت دارد با همراهی مسئولان عنوان شهید خدمت را برای این آتش‌نشان فداکار در نظر بگیریم و پاسخگوی مطالبات بحق خانواده این مرحوم باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تا به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار، یکی از خیابان‌های شهر و ساختمان مرکزی آتش‌نشانی شهرداری واقع در خیابان مولوی به نام شهید محمدجواد چگینی نام‌گذاری شود.

چگینی با اشاره به لایحه ادامه روند تملکات اراضی آستان امام‌زاده حسین (ع) گفت: با همراهی و همکاری نهادهای کشوری شاهد اجرایی شدن طرح ساماندهی امام‌زاده حسین (ع) هستیم و با همدلی و هم‌افزایی بیشتر می‌توانیم شاهد به ثمر نشستن و بار نشستن این انتظار چندین ساله باشیم.

وی ضمن قدردانی از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی این اقدام را نقطه عطف تاریخی دانست و افزود: سپاه با این اقدام شجاعانه و تحقق وعده صادق هیمنه اسرائیل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

کد خبر 745020

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود
  • حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو