Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان خصوصی سازی به منظور جلوگیری از مراجعه بی ثمر سهامداران عدالت به بانک‌ها و همچنین توجه به نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های مبارزه به ویروس کرونا، نکاتی را مورد تاکید قرار داد.

در اطلاعیه سازمان خصوصی سازی خطاب به سهامداران عدالت امده است:

*از فردا، سه شنبه ۶ خردادماه ۱۳۹۹، بانک‌ها بر اساس اطلاعاتی که سازمان خصوصی سازی پیش از این برایشان ارسال کرده، اقدام به پذیرش درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالت از سوی هموطنان سهام دار خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات ارسال شده برای بانک‌ها مربوط به پایان (۳۱) اردیبهشت ماه سال جاری است و بانک‌ها هنوز اطلاعات پس از این تاریخ را ندارند.

*اگر بعد از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه، به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه نموده و شماره شبای بانکی خود را در سامانه ثبت یا تغییر داده‌اید، و یا روش آزاد سازی خود را انتخاب و یا تغییر داده‌اید، در این نوبت، بانک‌ها اطلاعات شما را نداشته و درخواست فروش شما انجام نخواهد شد. از مراجعه به بانک پرهیز کنید و صبر کنید تا اطلاعات نهایی برای بانک‌ها ارسال شود.

*پس از پایان مهلت انتخاب روش آزاد سازی از طریق سامانه الکترونیکی سهام عدالت (۸ خرداد ۱۳۹۹)، سازمان خصوصی سازی بسته اطلاعات نهایی و تکمیلی را مجدداً برای بانک‌ها ارسال خواهد نمود. لذا می‌توانید پس از حدود یک‌هفته کاری از تاریخ فوق (۱۷ خرداد به بعد)، به بانک مراجعه نمائید.

*گر شماره شبای شما در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اید تا شماره شبای بانکی شما تأیید نشده یا در حال بررسی باشد، قادر به تکمیل فرم درخواست فروش نخواهید بود. از مراجعه بی ثمر به بانک پرهیز کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سهام عدالت سازمان خصوصی سازی سهام عدالت بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید طی روز یکشنبه، از تداوم بارش باران در مناطقی از کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود و جمعه بعدازظهر در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، بخش‌هایی از مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: شنبه در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان، مناطقی از اصفهان و یزد، رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از غرب، به تدریج بارش در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد و یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات کرمان، رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: دوشنبه با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود؛ همچنین امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف، گاهی کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۰ و کمینه ۶ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق با بیشینه ۲۳ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.‌

کد خبر 745627

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت