Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:40:22 GMT

ماندن دی بروین در سیتی قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۷۳۶

ماندن دی بروین در سیتی قطعی نیست

جولن لسکات، مدافع سابق منچسترسیتی در مورد احتمال جدایی کوین دی بروین از این تیم صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، اگر محرومیت منچسترسیتی از شرکت در دو فصل آتی لیگ قهرمانان قطعی شود، ممکن است ستاره های بزرگی از جمله کوین دی بروین این تیم را ترک کنند. اما جولن لسکات مدعی شد او نیز در گذشته چنین شرایطی را تجربه کرده و امیدوار است ستاره بلژیکی در ورزشگاه اتحاد ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جولن لسکات گفت: "دشوار است بگوییم دی بروین حتما در سیتی می ماند و فقط خود او از آینده خبر دارد. اما من کاملا می فهمم که او چه می گوید، زیرا این شرایط را هنگام حضورم در اورتون تجربه داشتم. شرایط من در اورتون خوب بود و من از حضور در این تیم لذت می بردم. اما با خودم فکر می گردم حالا که در اوج قرار دارم، ماندن در اورتون چقدر واقع بینانه است. چقدر باشگاهی مانند اورتون می تواند مانند منچسترسیتی برای قهرمانی مبارزه کند.

 

روندی در تصمیم گیری من برای ترک اورتون و انتقال به سیتی برای فتح عناوین وجود داشت و من مطمئن هستم که این شرایط برای کوین دی بروین نیز مشابه خواهد بود. اگر او تصمیم به ترک سیتی بگیرد، به دنبال رفتن به تیمی خواهد بود که بیشترین شانس را برای فتح لیگ قهرمانان دارد. البته من در نهایت امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد و کوین دی بروین تصمیمی برای جدایی از منچسترسیتی نداشته باشد."

جولین لسکات کوین دی بروین منچستر سیتی تیم ملی انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کوین دی بروین منچستر سیتی تیم ملی انگلیس کوین دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جرد برنتویت به لیورپول (اورتون 1-0 لیورپول)

جرد برنتویت گل اول اورتون مقابل لیورپول را به ثمر رساند.

دانلود (7.7MB)

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • گل جرد برنتویت به لیورپول (اورتون 1-0 لیورپول)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • زمین برای پاک ماندن به کمک ما نیاز دارد
  • ◄ 5 روش ایمن برای نگهداری بیت کوین‌ های خود