Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@13:07:51 GMT

دفاع ترامپ از گلف‌بازی در بحبوحه بحران

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۷۴۹

دفاع ترامپ از گلف‌بازی در بحبوحه بحران

رئیس‌جمهور آمریکا از اینکه در بحبوحه بحران ناشی از کرونا در حین بازی کردن گلف مشاهده شده دفاع کرد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز دوشنبه به انتقاد رسانه‌های کشورش درباره اینکه در بحبوحه بحران کرونا در حال انجام بازی گلف بوده پاسخ داد. 

او در توئیتر نوشت: «درباره این واقعیت که من آخر هفته برای بیرون رفتن و شاید برای انجام قدری ورزش گلف بازی کردم داستان‌هایی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های جعلی و کاملاً فاسد طوری وانمود می‌کنند که انگار این کار گناهی نابخشودنی بوده است- می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد.»

بیشتر بخوانید:

کنایه بایدن به گلف‌بازی ترامپ

وی در ادامه نوشت: «چیزی که انها نمی‌گویند این است که این اولین بازی گلف من ظرف ۳ ماه گذشته بود و اگر سه سال هم منتظر می‌ماندم آنها به رسم معمول مقاله‌های انتقادی خودشان را می‌نوشتند. آنها از شدت نفرت و دروغگویی مریض شده‌اند. حقیقتاً دیوانه‌اند.»

شبکه خبری سی‌ان‌ان پیش از این گزارش داده بود ترامپ در شرایطی که نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از مردم آمریکا به دلیل شیوع کرونا جانشان را از دست داده‌اند روزهای شنبه و یکشنبه حین بازی گلف در باشگاهش در ایالت ویرجینیا مشاهده شده است. 

ترامپ قبل از ورود به کاخ سفید در کسوت رئیس‌جمهور آمریکا از «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور قبلی به دلیل بازی کردن گلف در هنگام شیوع بیماری «ایبولا» انتقاد کرده بود. 

آمریکا با بیش از ۱.۶ میلیون مبتلا کووید-۱۹ (بیماری کروناویروس ۲۰۱۹) در صدر جدول کشورهای دارای بیشترین مبتلایان به این بیماری قرار گرفته است. 

پژوهش‌های انجام‌شده در آمریکا نشان می‌دهند شمار مرگ و میرها در این کشور بر اثر این بیماری تا تاریخ ۱ ژوئن به بالای ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس دونالد ترامپ سی ان ان باراک اوباما ایالت ویرجینیا ترامپ توئیتر کاخ سفید آمریکا ویروس کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت ایران به دنبال محو کامل رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیسی: هرگونه تعرض به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده دارد
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد