Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد پیروزی مقاومت در سال 2000 در لبنان و شکست دشمن صهیونیستی در آن شکست‌های پی در پی پروژه صهیونیستی و آمریکایی را در منطقه رقم زد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصار الله یمن عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را به لبنان و مقاومت این کشور تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه المسیره، سخنگوی انصار الله گفت: «دشمن صهیونیستی بدون قید و شرط شکست خورد  یک شکست تاریخی که دوره شکست‌های پی در پی پروژه صهیونیستی و آمریکایی در منطقه را رقم زد.

بیست و پنجم می هر سال یادآور روز بزرگ و خاطره انگیزی برای ملت لبنان و تمام ملت‌های آزاده است؛ روزی که اسطوره شکست ناپذیری ارتشی در هم شکست که از سال ۱۹۴۸ تا آن زمان همواره، اعراب را به سبب شکست‌های پیاپی تحقیر می‌کرد.

 رژیم اشغالگر صهیونیستی در 25 مه سال ۲۰۰۰ پس از ۲۲ سال اشغال، از مناطق جنوب لبنان ناگزیر به یک عقب‌نشینی تحقیرآمیز شد. این عقب‌نشینی به‌دلیل حملات سخت از سوی محور مقاومت اسلامی لبنان و حزب‌الله صورت گرفت، البته منطقه مزارع شبعا همچنان در اشغال رژیم صهیونیستی باقی ماند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن لبنان دشمن صهیونیستی شکست های پی انصار الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان

به گزارش خبرگزاری تقریب، در بیانیه حزب‌الله آمده است که در حملات رژیم صهیونیستی به شهرک‌های "طیر حرفا" و "الناقوره" در جنوب لبنان چهار رزمنده آن به شهادت رسیدند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، در این حملات همچنین ۲ امدادگر و یک غیرنظامی نیز به شهادت رسیدند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • حزب‌الله: گفت‌وگو با واشنگتن درباره غزه را رد کردیم
  • عرضه «نامه‌ای از جنوب» در کتابفروشی‌ها
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ ۲ عملیات حزب الله علیه اشغالگران