Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ پنجم خرداد در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

سلام ملخ ها به اسلامشهر(شهرک قائمیه) حمله کردن ، بی‌زحمت گزارش تهیه کنید. همه جا پر از ملخ شده. ممنون

 

سلام قطع درختان بلوط درمنطقه تفریحی رودخانه کهمان شهرالشتر لرستان وبی توجهی مسئولین شما رابه خدا گزارش بدید شاید مسئولین حیا کنند

 

سلام صبح بخیر امروز که رفتم خرید کنم وسط کوچه داشتم با ماشین می‌رفتم دیدم یه چیزایی از بغل ماشین پرواز می‌کنند پیاده شدم دیدم سطح کوجه پراز ملخه یک پیگیری کنید تا بیشتر نشده جلوگیری کنید بیشتر نشه شما اطلاع رسانی کنید محله  منطقه ۱۴ تهران بلوار ابوذر

 

می‌گم این شرط ایران خودرو که می‌گویند پلاک فعال نداشته باشید

 

من یک پژو آردی  مدل ۷۸ پلاکش به نام منه

یعنی الان این آیتم محسوب می‌شود و نمی‌تونم ثبت نام کنم؟؟

 

باسلام باشگاه خبرنگاران همه اميدمون فقط به شماهست صدای ما را به گوش مسئولين برسونيدممنون ما بيمه بيکاری ثبت نام کرديم برامون پيامک اومدشماره حساب هم ثبت کرديم قرارشدتاعيدفطرواريزکنند ولی خبری نشده تاالان خواهشا پيگيری کنيد

 

با عرض سلام وخسته نباشید به کارکنان باشگاه خبرنگاران جوان

کنکور ارشد و دکتری به تعویق افتاد و این مسئله باعث مشکلات عدیده برای داوطلبان پسر که در تاریخ اول تیرماه و مردادماه اعزام به سربازی می‌شود شده است ما با کلی برنامه ریزی درسی برای کنکور وآمادگی باید اعزام به خدمت شویم و کل زحمات یک ساله مان هدر می‌رود لطفا کمکمون کنید و از سازمان نظام وظیفه جهت تعویق اعزام داوطلبان کنکور ارشد و دکتری  تااعلام نتایج آزمون موافقت کنند پیگیری فرمایید.

جز باشگاه خبرنگاران جوان کسی نیست صدا ما به گوش مسئولان مربوطه برساند لطفاً این مورد پیگیری کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز توانمندسازی در محله قائمیه احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از احداث مرکز توانمندسازی در محله قائمیه با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه در مراحل اولیه اجرا قرار دارد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث مرکز توانمندسازی در محله قائمیه اظهار کرد: خانه فرهنگ قائمیه یکی از مراکز فرهنگی قدیمی و با سابقه در این منطقه بود که سال‌ها پذیرای شهروندان در کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و ادبی، همچنین محل تشکیل کانون‌های مختلف هنری و ورزشی بوده است.

وی افزود: این مرکز طی چند سال اخیر برای توانمندسازی بانوان به بخش خصوصی واگذار شده بود، اما به‌دلیل فرسوده و قدیمی‌بودن ساختمان آن، ادامه فعالیت در این مرکز امکان‌پذیر نبود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان این مرکز قابلیت گسترش برای ایجاد فضای مناسب‌تر برای استفاده شهروندان را داشت، تصریح کرد: بدین منظور و برای رفاه حال شهروندان تصمیم به تخریب و احداث مرکز جدید در زمینی به مساحت حدود ۴۵۰ با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع، در چهار طبقه با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار گرفته شد

کشانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه در مراحل اولیه اجرا قرار دارد.

کد خبر 746623

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • مرکز توانمندسازی در محله قائمیه احداث می‌شود