Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:00:25 GMT

خسارت 19 میلیاردی تندباد به شبکه برق مازندران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۸۴۲

خسارت 19 میلیاردی تندباد به شبکه برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تندباد ۱۹ میلیارد ریال خسارت روی شبکه توزیع برق استان برجای گذاشت.

رضا غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تندباد اخیر ۱۹ میلیارد ریال بر شبکه برق مازندران خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به قطعی برق در  ۲۲۳ نقطه به‌صورت منطقه‌ای در حوزه فشار ضعیف، افزود:  سرعت باد در امل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید که در این زمینه شاهد خسارت‌هایی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه عمده خسارت‌ها روی شبکه برق در حوزه شرق امل و جنوب بابل بوده است، تصریح کرد: سقوط درختان و تخریب سقف خانه موجب پارگی سیم و شکستن تیرهای برق شدند.

این مسوول بیان کرد: باحضور ۳۵۰ نفر از سیم‌بانان و ۱۳۵ اکیپ عملیاتی  ۲۰ ساعت کار کردند.

غفاری با اشاره به اینکه در حال حاضر انرژی برق در تمامی خطوط جریان دارد، افزود: مشکل قطعی شبکه نیز برطرف شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران برق باد شهرستان ساری برق مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع زمین لرزه ای در دقایقی پیش در بخش مرزن آباد چالوس گفت: این بلای طبیعی طبق گزارش های دریافتی تاکنون خسارتی نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله سه ریشتری، ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در عرض جغرافیایی ۳۶.۴۰۵ و طول ۵۱.۳۲۰ و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در بخش مرزن آباد چالوس رخ داده است.

حسینعلی محمدی شیر کلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران روز سه شنبه در مورد این زمین لرزه در گفت و گویی گفت: تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی جانی و مالی ناشی از زلزله در این بخش از توابع شهرستان چالوس از سوی مسوولان محلی دریافت نشده است.

محمدی شیر کلایی اظهار کرد: با این وجود بررسی های کارشناسی از سوی نیروهای مدیریت بحران در منطقه ادامه دارد و چنانچه گزارشی از میزان خسارت های احتمالی برسد در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه زمین لرزه بیش از سه ریشتری در زمان یاد شده پس لرزه هایی به همراه نداشت، اما نیروهای مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت وقوع خسارت بتوانند کمک رسانی به خسارت دیدگان احتمالی داشته باشند.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی و جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر در مسیر جاده پرتردد کرج چالوس محدوده کندوان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد