Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:19:41 GMT

توزیع ماسک از سرپل ذهاب تا کالپوش میامی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۸۷۱

توزیع ماسک از سرپل ذهاب تا کالپوش میامی

فرمانده پایگاه رسول اکرم (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم (ص) شاهرود از تولید و توزیع ماسک توسط گروه جهادی این پایگاه در مناطق سرپل ذهاب استان کرمانشاه و کالپوش شهرستان میامی خبر داد.

حمید سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود از تولید ماسک توسط گروه جهادی پایگاه رسول اکرم (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم (ص) شاهرود از ابتدای شیوع ویروس کرونا و توزیع آن در این شهرستان شاهرود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با درخواست‌ها و نیازهایی که وجود داشت، بسیجیان این پایگاه ۵ هزار ماسک برای دانش آموزان مناطق محروم شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه تولید و ارسال کردند.

فرمانده پایگاه رسول اکرم (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم (ص) شاهرود گفت: دو هزار ماسک نیز برای دانش آموزان بخش کالپوش شهرستان میامی تولید و ارسال شده است.

سلطانی بیان کرد: در کنار تولید ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرک کوثر و فدک شاهرود به همت بسیجیان پایگاه به مدت دو ماه مستمر انجام شد.

وی ادامه داد: در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه نیز بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی، ۲۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ پرس غذای گرم در شهرک مسکن مهر کوثر این شهر توزیع شد و این فعالیت‌ها همچنان به همت بسیجیان ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپل ذهاب کرمانشاه ماسک تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ ️در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان روز به شرح ذیل انجام می‌شود.
شهرستان سمنان:

بلوار ۱۷ شهریور و خیابان هجرت از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۰:۳۰ صبح

خیابان شهید غفاری کوی فلسطین از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر

شهرستان شاهرود:

 خیابان مزار کوچه واعظ زاده از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود