Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون والیبال ایران برای پرداخت بدهی سرمربی سابق خود تا 11 خردادماه زمان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک، به احتمال زیاد تیم ملی والیبال ایران در سال 99 فعالیت جدی نخواهد داشت و به همین دلیل فدراسیون والیبال به همکاری خود با ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستمزد ماهیانه ایگور کولاکوویچ حدود 15 هزار یورو بود و فدراسیون ایران از دی ماه هیچ پرداختی به وی نداشت. در اواخر دی ماه هم، کولاکوویچ توانست همراه با  تیم ملی ایران جواز حضور در المپیک را هم کسب کند که طبق قرارداد 5 هزار یورو هم به عنوان پاداش برای وی درنظر گرفته شده بود. به این ترتیب فدراسیون والیبال ایران باید مبلغی حدود 65 هزار یورو (بیش از 10 میلیارد ریال) به این مربی مونته‌نگرویی پرداخت کند.

اخیراً کولاکوویچ در مصاحبه‌ای با رسانه‌های خارجی ابراز امیدواری کرده بود که نیاز نباشد برای گرفتن طلبش از فدراسیون ایران، راهی تهران شود. در طول سه سال اخیر فدراسیون والیبال دستمزد کولاکوویچ را به صورت نقدی به وی پرداخت می‌کرد و حالا مسئولان فدراسیون هم در تلاش هستند تا با پیدا کردن راه حلی بتوانند طلب این مربی را پرداخت کنند.

طبق توافق طرفین فدراسیون ایران تا آخر ماه می (11 خرداد ماه) برای پرداخت بدهی سرمربی سابق خود زمان دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا فدراسیون می‌تواند تا این تاریخ بدهی ایگور را پرداخت کند یا باید منتظر واکنش جدیدی از کولاکوویچ باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال کولاکوویچ تیم ملی ایران فدراسیون فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب ۳ بر ۲ از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز ۴ اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کند.

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است