Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:02:27 GMT

بختیار رحمانی: این کارها نمایش است!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۹۴۸

بختیار رحمانی: این کارها نمایش است!

هافبک صنعت نفت آبادان می‌گوید امکانات متفاوت باشگاه‌ها در زمان بازی‌ها خودنمایی می‌کند و در انتقال ویروس موثر است.

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی با اشاره به از سرگیری تمرینات و بدنسازی تیم‌ها برای شروع دوباره لیگ برتر اظهار کرد: امیدوار هستم هیچ مسؤولی از دست من که این حرف‌ها را می‌زنم ناراحت نشود، اما ای‌کاش همان اوایل اسفندماه، ۵-۴ هفته بازی‌ها را ادامه می‌دادند و لیگ را تمام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بیماری به مراتب بدتر از قبل شده است، ابراز کرد: آن زمان که لیگ برتر را تعطیل کردند، کلا در خوزستان ۳۰-۲۰ نفر کرونا گرفته بودند، اما الان روزانه ۴۰۰ الی ۶۰۰ نفر مبتلا به کرونا می‌شوند. نمی‌دانم چرا مسؤولان این تصمیمات را گرفتند.

هافبک صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما مثل برخی از تیم‌ها تونل ضد عفونی کننده نداریم. ضمنا آنها این تونل‌ها را داشته باشند و ما نه، چه فایده‌ای دارد؟ اینکه چند تیم، تونل ضد عفونی کننده در محل تمرینات بگذارند و بخواهند به زمین بروند، اما ما این امکانات را نداشته باشیم، چه تفاوتی دارد؟

رحمانی اضافه کرد: نهایت‌اش این است که بازیکنان هر دو تیم که تونل ضد عفونی کننده دارند یا نه، درون زمین با یکدیگر برخورد خواهند داشت و با هم بازی می‌کنند. در همین دیدارهای پیش فصل و دوستانه‌ای که داریم، نفرات تیم‌ها با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.

 

او یادآور شد: مگر تمام تیم‌های لیگ برتر امکاناتی مثل تونل ضد عفونی کننده دارند؟ همه‌ی این کارها نمایش و داستان است تا بازی‌ها را به هر قیمت برگزار کنند. ای‌کاش همان موقع لیگ را تمام می‌کردند که این شرایط به وجود نیاید و به مراتب بدتر نشده باشد.

هافبک صنعت نفت عنوان کرد: ما از خیلی تیم‌های دیگر شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی داریم و از طرف دیگر دریافتی کمتری هم داشته‌ایم، اما در این شرایط بیشتر به فکر سلامتی دوستان و خودمان هستیم.

صنعت نفت آبادان ویروس کرونا بختیار رحمانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان ویروس کرونا بختیار رحمانی تونل ضد عفونی کننده صنعت نفت تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است

نابودی زیرساخت‌های نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی طی ۲۰۱ روزی که از جنگ می‌گذرد و در عین حال، آواره شدن بیش از ۲ میلیون فلسطینی در این باریکه، در کنار نبود کمترین امکانات بهداشتی سبب شده است بیماری‌های مختلف عفونی در میان مردم شیوع پیدا کند. 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اکنون هپاتیت و مننژیت در میان فلسطینیان شیوع پیدا کرده است. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: بیماری‌های عفونی شدید به سرعت در حال گسترش در غزه است، زیرا شرایط غیربهداشتی از جمله آنها سرریز فاضلاب‌های انسانی به داخل خیابان‌ها و کوچه ها، و نیز نبود آب آشامیدنی کافی اصلی‌ترین دلایلی است که منجر به گسترش عفونت می‌شود.

این وزارتخانه به ویژه بر افزایش هشدار دهنده موارد هپاتیت و مننژیت تاکید کرده و خواستار حمایت فوری از همه نهاد‌های ملی، بین المللی، و بشردوستانه مرتبط با این موضوع شده است. 

پزشکان و امدادگران با توجه به فروپاشی سیستم بهداشت و درمان در غزه و نیز وضعیت وخیم انسانی به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی، نسبت به همه گیری‌های بیماری‌های عفونی هشدار می‌دهند. 

برآورد‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون نفر از ساکنان غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • مرمت با کاهگل عامل ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا