Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:28:37 GMT

شاکری: با وجود کرونا بهتر است لیگ را برگزار نکنند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۹۱۵۱

شاکری: با وجود کرونا بهتر است لیگ را برگزار نکنند

یونس شاکری، مهاجم تیم فوتبل گل‌گهر سیرجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با این وضعیت بهتر است بازی‌های لیگ برتر را برگزار نکنند.

به گزارش "ورزش سه"، یونس شاکری در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با مثبت شدن تست کرونای برخی از بازیکنان گل‌گهر و تعطیلی تمرینات این تیم گفت: نمی‌دانم چرا تمرینات تیم‌ها شروع شد و بازیکنان بعد از شروع تمرینات تست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار باید قبل از استارت تیم‌ها انجام می‌شد و حالا مشخص نیست در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. تمرینات تیم ما هم که تعطیل شده و این شرایطی که ایجاد شده است اصلا خوب نیست.

 

وی ادامه داد: وقتی اعلام کردند که چند بازیکن تیم ما کرونا گرفته‌اند، از استرس تا صبح نخوابیدم تا اینکه به من گفتند اسمم در بین آنها دیده نمی‌شد و کمی از این استرس کم شد. البته من برای هم‌تیمی‌هایم ناراحت است، آنها خانواده دارند و در این شرایط با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. یک هفته قبل از ما تست گرفته بودند که همه تست‌ها منفی بود، اما حالا تست چند نفر مثبت بوده است. همه ما در کنار هم هستیم و هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی این بیماری را نگیرد.

 

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه ما استرس داریم و خانواده‌های‌مان شرایط سختی را تجربه می‌کنند، با این وضعیت بهتر است بازی‌های لیگ برتر برگزار نشود. حتی حرف زدن در مورد این موضوع وحشتناک است و امیدوارم در نهایت مسئولان تصمیم خوبی بگیرند.

ویروس کرونا گل گهرسیرجان یونس شاکری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا گل گهرسیرجان یونس شاکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، افراد نزدیک به تیم استقلال درباره گله‌مندی شدید جواد نکونام از صحبت‌های برخی پیشکسوتان حکایت دارد. مهدی هاشمی نسب که در این مدت به جای جواد نکونام در نشست خبری حضور پیدا می‌کند تاکنون به دفعات درباره پیش بینی پیشکسوتان از قهرمانی استقلال در این فصل صحبت کرده و نسبت به این موضوع منتقد بوده است.

به تازگی باز هم خبر می‌رسد که نکونام از شنیدن صحبت‌های برخی پیشکسوتان در این باره که «استقلال مستحق قهرمانی است و این فصل می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد» اصلاً خوشحال نیست.

جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین از عملکرد بازیکنانش - بعد از زدن گل سوم - انتقاد کرده بود در رختکن به آنها گفته که به صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌ها درباره اینکه استقلال می‌توانند راحت در این فصل قهرمان شود توجه نکنند!

شنیده می شود همه اعضای کادرفنی استقلالی تیم استقلال درصدد هستند تا در تماس با پیشکسوتان از آنها بخواهند در صحبت‌هایشان با رسانه‌ها کمتر به این موضوع بپردازند و بحث قهرمانی استقلال را آسان و دم دستی عنوان نکنند.

کد خبر 846028 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند