Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:29:18 GMT

روایت کنعانی زادگان از گل عجیب ژاپن به ایران + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۹۱۵۴

روایت کنعانی زادگان از گل عجیب ژاپن به ایران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس مهمان برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما (۵ خرداد ۹۹) بود.

کنعانی زادگان در بخشی از گفت‌وگویی که داشت درباره گل عجیب ژاپن به ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صحبت کرد که در ادامه فیلمی از آن را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

بیشتر بخوانید: داستان برخورد سنگ به سر فیروز کریمی از زبان خودش + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه فوتبال برتر تیم پرسپولیس جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز قبل مردی قدم در کلانتری هفت چنار در پایتخت گذاشت و گفت دختر ۱۶ ساله اش را ربوده اند.

وی به ماموران: دخترم ندا آخرین بار برای رفتن به کلاس از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت. درحالیکه نگران وضعیت او بودیم، فردی با موبایل دخترم به من زنگ زد و گفت او را گروگان گرفته است. او برای آزادی ندا درخواست ۱۰ میلیارد تومان پول کرد و گفت چنانچه این پول را ظرف ۴۸ ساعت تهیه نکنم، جان دخترم را می‌گیرد و جسدش را می سوزاند. فرد آدم ربا تهدیدم کرد که اگر پای پلیس را به ماجرا باز کنم، دیگر هرگز دخترم را نخواهم دید. من ابتدا ترسیدم پلیس را در جریان قرار بدهم و در تکاپوی تهیه پول بودم اما مبلغ درخواستی آدم ربا بالا بود. در تماس های بعدی به او التماس کردم تا تخفیف بدهد و مبلغ را کمتر کند. در نهایت به ۳ میلیارد تومان راضی شد و من باز ترسیدم مبادا پول را تهیه کنم و آدم ربا جان دخترم را بگیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار بدهم.

روایت اول

با این شکایت، پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و بازپرس محمد مهدی براعه دستورات لازم در پرونده را صادر کرد. ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه آدم ربا را شناسایی کنند. با این سرنخ، ماموران راهی منطقه ای در جنوب تهران شدند و پس از دستگیری آدم ربا، دختر نوجوان را که در اتاقی زندانی بود نجات دادند. از سوی دیگر پسر جوان نیز به اتهام آدم ربایی دستگیر شد. در ادامه ماموران به تحقیق از دخترنوجوان پرداختند. او گفت: در اینستاگرام با جوانی به نام حامد آشنا شدم و با هم قرار گذاشتیم. در قرار اول، حامد مرا سوار ماشینش کرد و با تهدید به خانه اش برد. در این ۳ روز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و قصد اخاذی از خانواده ام را داشت اما موفق نشد.

روایت دوم

پسر جوان که به اتهام گروگانگیری دستگیر شده است، روایت دیگری را مطرح کرد و گفت: ۵ ماهی از آشنایی من با ندا می گذشت. او می گفت سن کمی دارد و به همین دلیل خانواده اش محال است با ازدواج ما موافقت کنند. او از من خواست تا سناریوی آدم ربایی طراحی کنیم و دست به اخاذی از خانواده اش بزنیم تا پولی برای شروع زندگی داشته باشیم. من هم او را در اتاقی زندانی کردم تا از خانواده اش اخاذی کنم اما پای پلیس به ماجرا باز شد و دستگیر شدم.

حالا به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این پرونده برای مشخص شدن ابعاد بیشتر ادامه دارد.

کد خبر 846309 برچسب‌ها آدم‌ربايى گروگانگیری حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • روایت مجید قناد از سخت‌گیری‌های عجیب صداوسیما
  • روایت‌های عجیب از قتل پسر ۱۷ساله در تهران
  • جزئیاتی عجیب درباره سریال پربیننده حشاشیش، روایت ناشیانه تاریخ
  • روایت ناشیانه تاریخ؛ جزئیاتی عجیب درباره سریال پربیننده حشاشین