Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت تعداد مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی خودرو ها با اشاره به این نکته که در حال حاضر نزدیک به ۷ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده اند، گفت: میزان مراجعه شهروندان به برخی از مراکز معاینه فنی بیشتر از سایر مراکز است اما باید تاکید کنم در مراکز پر مراجعه نیز ساعت انتظار دریافت خدمات کمتر از یک ساعت و نیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تاکید بر این نکته که شهروندان می توانند با استفاده از سامانه نوبت دهی بر خط مدت زمان انتظار خود برای دریافت خدمات را به کمترین میزان برسانند افزود: در کنار استفاده از سامانه نوبت دهی برخط ،شهروندان می توانند با مراجعه به مراکزی مانند چمران، شقایق و الغدیر (مراکز جنوب تهران) در کمترین زمان ممکن خدمات مربوط به خودرو خود را دریافت کنند.

مقدم در پاسخ به این سوال که نوبت دهی بر خط در کدام یک از مراکز معاینه فنی امکان پذیر است، گفت: استفاده از سرویس نوبت دهی بر خط در مراکزی چون بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، نیایش، آبشناسان، چمران و دماوند  برای شهروندان امکان پذیر است و تاکید من این است که برای مدیریت هرچه بهتر زمان شهروندان پیش از مراجعه به مراکز معاینه فنی از سرویس نوبت دهی بر خط استفاده کنند.

او با تاکید به رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با کرونا در مراکز معاینه فنی گفت: ضدعفونی مستمر مراکز معاینه فنی، استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف برای هر خودرو از سوی کارکنان، اجرای فاصله گذاری در محل‌های استقرار شهروندان و ارسال پیامک آموزشی و آگاهی بخشی به شهروندان از جمله اقدام هایی است که برای حفظ سلامت مراجعان و کارکنان به شکل جدی دنبال می شود.

بیشتر بخوانید:

اعلام ساعات کاری مراکز معاینه فنی فعال در عید سعید فطر

ممنوعیت فعالیت اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی پایتخت از خرداد

خرید ۳۵ دستگاه فوگر جهت ضد عفونی ناوگان بی آر تی

اعمال نرخ کرایه سال ۹۹ بی آرتی از ابتدای خرداد ماه

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران معاینه فنی مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد خبر 6086218

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان