Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:41:36 GMT

برنامه ورود نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۹۲۳۱

برنامه ورود نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا

دومین نفتکش حامل فرآورده‌های نفتی صادراتی ایران به ونزوئلا بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی به محل تخلیه می‌رسد و سومین نفتکش نیز روز چهارشنبه به موقعیت اسکورت در آب‌های منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، نفتکش «فارست» که دومین شناور از ناوگان پنج فروندی نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران است که فرآورده‌های نفتی را به مقصد ونزوئلا حمل می‌کند، یکشنبه شب حدود ساعت ۲۴:۰۰ به محل اسکورت رسید و با همراهی ناوهای نظامی ونزوئلا عازم بندر تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفتکش روز سه‌شنبه (۲۶ می) حدود ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی به بندر «پانتا کاردین» (Punta Cardin) محل تخلیه محموله خود خواهد رسید.

بر اساس گزارش نورنیوز، نفتکش سوم به نام «فاکسون» نیز روز چهارشنبه (۲۷ می) حدود ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی به موقعیت اسکورت در آب‌های منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا در دریای کارائیب خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نفتکش های ایران در ونزوئلا صادرات نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد

 حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ورود حدود ۸ میلیون مسافر نوروزی به مشهد مقدس
  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان
  • ورود حدود ۵ میلیون گردشگر به گیلان
  • ورود روزانه حدود ۷۴ هزار گردشگر به قشم
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • ورود حدود یک میلیون خودرو به گیلان
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد