Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله مهرآوران که این روزها مشغول بازی در سریال «پدر پسری» است، درمورد این سریال که این‌شب‌ها به مناسبت ماه رمضان از شبکه پنج پخش می‌شود، صحبت کرد و از چرایی استقبال سرد مردم از سریال‌های رمضانی و انتقاد به کارهای مناسبتی گفت.

عزت‌الله مهرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ درمورد بازخورد این سریال توسط مخاطبان، گفت: «با وجود اینکه کار از شبکه پنج پخش شد و با توجه به برد این شبکه نسبت به شبکه‌‌های اصلی تلویزیون و البته زمان پخش آن استقبال از سریال «پدر پسری» خوب و قابل قبول بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او کلیت قصه این سریال را اینگونه شرح می‌‎دهد: «سریال «پدر پسری» درمورد سه نسل مختلف است که در یک ساختمان زندگی می‌کنند و با وجود اختلافات زیادی که در قالب طنز میان‌شان وجود دارد، مشکلات‌شان عمیق نمی‌شود و سنت‌ها و آداب و فرهنگ در میان این آدم‌های متفاوت مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد.»

او در ادامه گفت: «یک جوان در میان دو نسل دیگر در حال ترقی است و آدم‌های دیگر می‌خواهند بستری را برای موفقیت این جوان فراهم کنند اما گاهی همین بستر بدل به آزار این جوان می‌شود و او را می‌رنجاند که در ادامه آدم‌ها متوجه رفتار اشتباه خود می‌شوند و متوجه می‌شوند کارشان درست نبوده است و حالا سعی در اصلاح اشتباه‌شان دارند. حوادثی که در این مجموعه برای آدم‌ها رخ می‌دهد در قالب کمدی است و جانمایه سریال که خانواده است و رعایت حال جوان، حالتی کمدی دارد و برای خنداندن مخاطب است، پس لطمه‌ای به بن‌مایه کار نمی‌زند و دلیلش تفریح بیننده است.»

مهرآوران درمورد نقش خودش در «پدر پسری» گفت: «شخصیتی که نقش آن را بازی می‌کنم، کارمندی بازنشسته است که خیلی دوست دارد درس بخواند و همراه و هم‌گام پسرش جلو برود و رشد کند اما وقتی به واقعیت زندگی می‌رسد ناتوان می‌شود و بر می‌گردد سر خانه و زندگی‌اش... شخصیتی که می‌خواهد ایجاد موقعیت کمدی کند وگرنه حوادثی که برایش رخ می‌دهد برای بقیه بازنشستگان پیش نمی‌آید و معقول نیست اما هدف ایجاد شادی است. این حالت را تمام شخصیت‌‌های سریال دارند و نگاه اصلی به اتفاق‌های کوچکی است که سریال را می‌سازد و نه کلیت قصه چرا که «پدرپسری» فاقد قصه کلی است و جزییات و مجموعه حوادث هستند که پیش‌برنده داستان هستند و ایجاد شادی می‌کنند.»

این بازیگر که تجربه حضور در سریال موفق «وضعیت سفیدِ» حمید نعمت‌اله را دارد، در آخر به چرایی استقبال سرد مردم از برنامه‌های تلویزیون در رمضان امسال پرداخت: «این روزها مردم خانه‌نشین هستند و اضطراب و دلهره موجب شده آستانه تحمل پایین بیاید و در این شرایط مجال راحتی برای تماشای سریال نیست و سیاست‌گذاران باید کاری کنند. سریال‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شوند در این وضعیت نمی‌توانند رضایت مردم را جلب کنند چون برنامه‌ریزی‌ها باید پیش از ماه رمضان یا هر ایامی که نیاز به کار تلویزیونی است، انجام می‌گرفت. تلویزیون باید سیاست خود را عوض کند. در شرایطی که مردم با دلهره زندگی می‌کنند، برنامه‌‌های تلویزیونی و سریال‌های مناسبتی نتوانسته باب طبع‌شان باشد و این هم از دست بازیگر و کارگردان مجموعه بیرون است و باز هم می‌گویم: مسئولان باید کاری کنند.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه پنج عزت الله مهرآوران وضعیت سفید پدر پسری پدر پسری آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است

  آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار با فرماندار زهک ضمن شنیدن گزارشی از فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی صورت گرفته در این شهرستان اظهار کرد: اقدامات و خدمات صورت گرفته مایه خوشبختی است اما همچنان باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد و با توجه به نامگذاری سال۱۴۰۳ تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم مسوولان باید زمینه مشارکت خُرد و کلان مردم را فراهم کنند.

وی افزود: برای نقش آفرینی بیشتر مردم در حوزه تولید و اقتصاد دولت‌مردان باید آن‌ها را راهنمایی و آموزش دهند و حتی ممکن است در مواردی نفرات موفق و کارآفرینان برتر را جهت ارائه مشاوره به مردم به کارگیری کنند تا به تدریج شاهد بازدهی بیشتر فعالیت‌های اقتصادی از سوی مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: متاسفانه در این استان فرهنگ کار آسیب دیده و مسوولان مختلف نیز هنگام ارائه گزارش‌های خود از این جهت گلایه‌مند هستند این در حالیست که در برخی از جلسات مردم با اشاره به اجرای طرح رزاق خواستار توزیع پول بین مردم بودند اما بنده عنوان کردم که این کار به صلاح مردم نیست و یک آسیب به همراه خواهد داشت چون در منطقه بلوچستان با این آسیب‌ها مواجه هستیم و افرادی به مشاغل کاذب روی آورده‌اند و حاضر نیستند نان بازوی خود را بخورند و در مواردی محصولات کشاورزان خراب می شود به این علت که نیروی کار وجود ندارد و مسئولان نمی‌خواهند منطقه سیستان نیز دچار این آسیب شود بلکه معتقدند درآمدهای حاصل از طرح رزاق باید صرف ایجاد اشتغال برای مردم و توسعه و آبادانی منطقه باشد و البته اگر خانواده‌هایی وجود دارند که از کار افتاده هستند باید ارگان‌هایی حمایتی آن‌ها را تحت پوشش خود قرار دهند.

آیت الله محامی عنوان کرد: باید در رشته‌های مختلف به ارائه آموزش بپردازید تا افراد بتوانند با شرکت در این دوره‌های آموزشی شغل مورد نظر خود را پیدا کنند و بنده در بازدیدی که از اداره کل فنی و حرفه‌ای استان داشتم مسئولان این دستگاه آمادگی خود برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را اعلام کردند و باید افراد را به فنی و حرفه‌ای معرفی کنید تا به تدریج به نقطه‌ای برسیم که هر انسان بیکاری وجود داشت مقصر خود او باشد چرا که با وجود آموزش‌ها و مشاغل مختلف همچنان توانسته نیاز شغلی خود را بر طرف کند.

وی گفت: آسیب دیگر عدم جهت‌گیری واحد برخی از افراد است چرا که اختلافات وجود دارد و هر کدام از فرهیختگان و مسئولان شهرستان جهت‌گیری‌های مختلف خود را دارند و فرهنگ تعامل ندارند و رشد خود را در گرو عقب ماندن افراد دیگر می‌دانند که در این صورت منطقه متضرر خواهند شد.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در حال حاضر در منطقه سیستان با بحران کم آبی مواجه هستیم اما راهکارهای مختلف دیگر وجود دارد چرا که ظرفیت‌های فراوانی در استان وجود دارد اما متاسفانه از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نکرده‌ایم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • ۶۶ درصد مردم ایران همراه با تلویزیون و «نون‌خ» صدرنشین