Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

طرفداری- صبح روز پنجشنبه، یک خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 99/3/6؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

فوتبال در آلمان

هفته بیست و هفتم رقابت های بوندس لیگای آلمان برگزار شد و آلمانی ها برای دومین هفته پس از کرونا، بازی های خود را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته هرتابرلین 4 بر 0 اونیون برلین را شکست داد. بایرلورکوزن 3 بر 1 مونشن گلادباخ را برد، وردربرمن با نتیجه 1 بر 0 از سد فرایبورگ گذشت، پادربورن و هوفنهایم به تساوی 1-1 رسیدند. دورتمند 2 بر 0 ولفسبورگ را شکست داد، بایرن مونیخ با نتیجه 5 بر 2 از سد اینتراخت فرانکفورت گذشت، لایپزیش 5 بر 0 ماینتس را شکست داد و کلن و دوسلدورف هم به تساوی 2-2 رسیدند.

ارتباط 41 نفر از فوتی های ویروس کرونا با دیدار لیورپول - اتلتیکو مادرید در آنفیلد

ظاهراً طبق اعلام بیمارستان های محلی 41 نفر از فوتی های مبتلا به ویروس کرونا، مربوط به تماشاگران بازی جنجالی لیورپول و اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش liverpoolecho، قرمز ها در تاریخ 9 مارس در آنفیلد میزبان اتلیتکو مادرید بودند و 3,000 هوادار از مادرید به این شهر سفر کرده بودند. در آن زمان اسپانیا و بخصوص مادرید به شدت درگیر شیوع ویروس کرونا شده بودند و مدام این سوال به وجود می آید که چرا اجازه برگزاری مسابقه با تماشاگر داده شد.

حالا تجزیه و تحلیل های جدید از داده های بهداشتی بیمارستان های محلی مرسی ساید نشان می دهد که این مسابقه می تواند حداقل به جان 41 فرد مبتلا در بیمارستان های محلی که فوت شده اند مربوط باشد. این افراد بین 25 الی 35 روز بعد از مسابقه فوت شده اند. این داده ها بخشی از تحقیقاتی بزرگ و گسترده در Sunday Times را تشکیل می دهند که برخی از تصمیمات دولت را با انتشار اطلاعات بیشتر توضیح می دهد.

در زمان برگزاری مسابقه در آنفیلد، حدود 640,000 مبتلا به ویروس کرونا در اسپانیا گزارش شده بود که در مقایسه با 100,000 نفر مبتلای انگلیسی بسیار بیشتر است.

تست کرونای هفت بازیکن گل گهر مثبت شد

تست کرونای هفت بازیکن گل گهر با کیت هایی که سازمان لیگ از طریق فدراسیون پزشکی و ستاد کرونا در اختیارشان گذاشته مثبت شده و باشگاه امروز می خواهد این تست ها را در یک مرکز درمانی تکرار کند تا مطمئن شود.

طبق قانون، پزشک گل گهر باید نتایج را اطلاع بدهد اما عده ای به تکاپو افتادند که اعلام کنند تست هفت بازیکن مثبت نیست و از این هفت نفر فقط سه نفر بازیکن و بقیه از اعضای کادر هستند تا جلوی کنار گذاشته شدن بازیکنان، طبق پروتکل بهداشتی را بگیرند.

کمک مربی تیم گل گهر خبر اختصاصی طرفداری را شتابزده تکذیب کرد، اما مجید جلالی ناچار شد در مصاحبه با ایسنا اعلام کند بازیکنانش مشکوک به کرونا هستند.

گل گهر امیدوار است نتایج تست مجددی که امروز گرفته می شود با نتایج قبلی فرق کند و ایراد از کیت های تست باشد.

تست کرونای 3 بازیکن تیم سرخپوشان پاکدشت مثبت اعلام شد

با اعلام باشگاه هوادار (سرخپوشان پاکدشت سابق) تست کرونای 3 بازیکن این تیم مثبت شد.

به گرازش روابط عمومی باشگاه هوادار، بازیکنان، مربیان، مدیران و دیگر عوامل زیر نظر کادر پزشکی باشگاه صبح روز شنبه در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران، تست‌های چند مرحله‌ای سلامت خود به‌ویژه کرونا را پشت سر گذاشتند.

با تلاش کادر پزشکی، خبر سلامت بیشتر بازیکنان، مربیان، مدیران و سایر اعضای باشگاه به رضا عنایتی داده شد اما در این بین نیز متاسفانه و مانند چندین باشگاه دیگر، نتیجه آزمایش سه بازیکن هوادار نیز مثبت اعلام شد که این موضوع در نخستین فرصت در نامه‌ای رسمی به اطلاع سازمان لیگ خواهد رسید.

مشکوک بودن 4 نفر از اعضای تیم تراکتور به کرونا

باشگاه تراکتور از مشکوک بودن 4 نفر از اعضای تیمش به کرونا خبر داد.

در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است:

تمرینات تراکتور به دلیل مشکوک بودن چهار نفر از اعضای این تیم به کرونا، هنوز آغاز نمی‌شود. بر اساس نتایج تست گیری اولیه، چهار نفر از اعضای تیم تراکتور مشکوک به کرونا اعلام شده‌اند. در همین راستا تمرینات تیم تا تست‌گیری مجدد و کسب اطمینان از وضعیت سلامتی تمامی اعضای تیم، آغاز نخواهد شد. 

باشگاه پرسپولیس: دو نفر از تدارکات باشگاه به ویروس کرونا مبتلا هستند

بنابر اعلام دکتر حقیقت پزشک تیم، بعد از انجام آزمایش‌های تست کرونا از اعضای تیم، مشخص شد که تست دو عضو تدارکات تیم مثبت بوده است. در همین راستا، نتایج تست همه اعضای تیم، بنا بر تکالیف باشگاه به سازمان لیگ ارسال شد ولی موضوع با توجه به تعهد نسبت به حفظ اسرار پزشکی افراد، رسانه‌ای نشد.

در حال حاضر همه بازیکنان و مربیان تیم، همانطور که پیش از این اعلام شده بود از جهت آلودگی به این ویروس در صحت و سلامت کامل هستند.

صبحانه ورزشی 1399/3/6؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی رضا قوچان نژاد علیرضا نیکبخت واحدی در برنامه دورهمی ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی نمانیا ماتیچ این تصویر زیبا را منتشر کرد آرون رمزی:
درختِ خانواده مائورو ایکاردی و همسرش در کومو، ایتالیا صبحانه ورزشی 99/3/6؛ بسته ویدیویی صبح سه شنبه


منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا مهاجری و داود سیدعباسی روز گذشته در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند و در نهایت در یک بازی جذاب و تماشاگرپسند این مهاجری و یارانش بودند که با ۴ گل از سد دریا گذشتند.

این مسابقه ۷ گل را به خود دید تا اینجای کارِ لیگ آزادگان که ۲۸ هفته از آن می‌گذرد، پرگل‌ترین دیدار فصل لقب گرفت تا در بین ۱۱ مسابقه‌ای که بیش از ۴ گل در آن رد و بدل شده در رده اول قرار گیرد.

دیگر بازی پرگل این فصل را هم خیبر رقم زده است؛ آن‌ها در هفته هشتم موفق شدند خوشه‌طلایی ساوه را با نتیجه ۵ بر یک در همین ورزشگاه تختی زمین‌گیر کنند و در کنار دیدار مس کرمان و شهرراز شیراز در هفته یازدهم که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود کرمانی‌ها به پایان رسید، تنها بازی‌های ۶ گله فصل لیگ آزادگان را نیز به نام خود ثبت کنند.

در دیگر دیدارهای این فصل مس سونگون و شاهین بندرعامری در هفته اول، خوشه‌طلایی و شهرداری آستارا در هفته پنجم، چادرملو و خیبر خرم‌آباد در همین هفته، داماش گیلان و شاهین بندرعامری هفته هفتم، مس کرمان و داماش گیلان در هفته هشتم، نفت مسجدسلیمان و چادرملو در هفته نهم، نفت مسجدسلیمان و سایپا در هفته شانزدهم و پارس جنوبی و داماش در هفته بیست و ششم دیدارهای ۵ گله این فصل از لیگ آزادگان بودند.

حضور خیبر در صدر بازی‌های پرگل لیگ آزادگان آن‌ها را به‌عنوان برترین خط حمله این مسابقات هم معرفی کرده و با ۴۶ گل همچنان بهترین شرایط گلزنی لیگ دسته اول را به نام خود نوشته‌اند.

عکس: رضا بیرانوند

دیگر خبرها

  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین