Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی دلیل غیبت غلامرضا محمدی در جلسه اخیر هماهنگی کادرفنی تیم های ملی کشتی را اعلام کرد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظهر روز شنبه (3 خرداد) جلسه هماهنگی کادرفنی تیم‌های ملی و فدراسیون کشتی با حضور حمید سوریان و سیدجلال عسگری نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی، محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در محل فدراسیون برگزار شد که طی آن در مورد تقویم مسابقات فدراسیون کشتی براساس چرخه انتخابی تیم ملی و تاریخ رقابت‌های لیگ در رده های سنی مختلف گفت‌وگو و تبادل نظر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه غلامرضا محمدی حضور نداشت و با توجه به بحث‌های پیش آمده در هفته‌های اخیر، بار دیگر شائبه وجود مشکل و اختلاف بین سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و فدراسیون کشتی به وجود آمد، هرچند که این مربی در آخرین جلسه راهبردی و توسعه کشتی حضور پیدا کرد.

در همین رابطه محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به تسنیم گفت: حضور محمد بنا در این جلسه از این لحاظ بود که کشتی فرنگی مدیر تیم‌های ملی ندارد و سرمربی تیم ملی شخصا در این نشست حضور پیدا کرد و نقطه نظرات فنی‌اش را عنوان کرد. ضمن اینکه حمید سوریان به عنوان نایب رئیس فدراسیون نیز در جلسه حاضر بود. با توجه به حضور محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی آزاد در نشست اخیر، غلامرضا محمدی دیگر در جلسه حضور نداشت. هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

عسگری: صحبت خاصی درباره انتخاب مدیر تیم‌های ملی نشده است/ خسارت قابل توجهی در خانه کشتی نداشتیم



انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی سرمربی تیم ملی فدراسیون کشتی تیم های ملی ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، امروز پنجشنبه، سی فروردین ماه سومین مراسم سالگرد درگذشت نادر دست نشان، پیشکسوت فوتبال ایران و نساجی مازندران در قائمشهر برگزار شد.

در این مراسم ساکت الهامی، سرمربی و مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران که تیم‌شان را آماده بازی حساس با تراکتور می‌کنند، حضور داشتند.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • آذرپیرا هم المپیکی شد/ ۵ سهمیه حضور در پاریس برای کشتی آزاد
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها