Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:21:24 GMT

بسیج طلاب استان مرکزی ۱۰۰ هزار ماسک تولید کرد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۹۷۵۶

بسیج طلاب استان مرکزی ۱۰۰ هزار ماسک تولید کرد

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه کارگاه تولید ماسک با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا از سوی سازمان بسیج طلاب استان مرکزی تجهیز و ۳۸۰ طلبه در ۲ شیفت کاری در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده  نیز در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا از سوی گروه‌های جهادی طلاب و با همکاری جمعیت هلال اهمر استان مرکزی بسته بندی و در مناطق مختلف استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی بیان کرد: بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی نیز به ارزش هر بسته سه تا ۶ میلیون ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه در نقاط مختلف این استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام رجبی اظهار داشت: ۳۸۰ طلبه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در حوزه‌های مختلف تولید ماسک، توزیع مواد ضدعفونی کننده، ضدعفونی کردن معابر، مساجد و اماکن عمومی و توزیع بسته‌های معیشتی مشارکت دارند.

وی افزود: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی، تا برچیده شدن این میهمان ناخوانده از پا ننشسته و در کنا مردم تا نابودی این ویروس منحوس در این میدان جهاد و ایثار باقی می‌ماند.

بیش از پنج هزار طلبه برادر و خواهر در ۲۸ حوزه علمیه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

بر اساس  اعلام کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۳۷ هزار و ۷۲۴ نفر تا پنجم خرداد ۹۹ به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۴۵۱ رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی بسیج طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است

علی آبادی  در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی در گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» با توسعه کمی و کیفی صنعت و با همراهی مردم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: سمنان استانی صنعتی و دارای ظرفیت‌های زیادی در تحقق شعار امسال است و دولت سیزدهم حمایت ویژه از صنعت این استان به منظور جهش تولید با مشارکت مردمی را دنبال می‌کند.

علی آبادی با اشاره به سفر خود یک روز زودتر از سفر رییس جمهور به استان سمنان، بیان کرد: با نیت بررسی، جمع‌بندی وضعیت صنعت از امروز در قالب سومین سفر به این دیار آمده‎‌ام.

این مسوول اضافه کرد: بخشی از برنامه سفر رییس جمهور به استان سمنان بازدید از واحدهای صنعتی و برگزاری جشن احیای واحدهای تولیدی است و بر همین مبنا، تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان