Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۳۵ دلار، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۷۲ هزار و ۴۰۰ تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (سه شنبه 6 خرداد) هر گرم طلای 18 عیار 729 هزار و 300 تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1735 دلار، هر گرم طلای 24 عیار 972 هزار و 400 تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 7 میلیون و 300 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 428 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 850 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 2 میلیون 150 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 90 هزار تومان ارزشگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز (سه شنبه 6 خرداد) در بازار آزاد ارز دلار 17 هزار و 300 تومان، یورو 18 هزار و 807 تومان، پوند 21 هزار و 617 تومان، درهم امارات 4864 تومان، یوان چین 2502 تومان و لیر ترکیه 2613 تومان است.

 

این در حالی است که (شنبه 3 خرداد) هر گرم طلای 18 عیار 736 هزار و 700 تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1735 دلار و هر گرم طلای 24 عیار 982 هزار و 200 تومان قیمت گذاری شده بود. همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم 7 میلیون و 300 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 426 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 850 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 2 میلیون و 150 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 80 هزار تومان معامله می شد.

 

بنابراین گزارش در بازار آزاد ارز (شنبه 3 خرداد) دلار 17 هزار و 305 تومان، یورو 18 هزار و 804 تومان، پوند 21 هزار و 688 تومان، درهم امارات 4856 تومان، یوان چین 2507 تومان و لیر ترکیه 2617 تومان ارزشگذاری و معامله می شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز سکه بهار آزادی طرح گرم طلای هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد

مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید