Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خرمشهر گفت: 800 بسته اهدایی آستان قدس رضوی نیز بین روستائیان نیازمند در مسیر منتهی به مرز شلمچه توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدالله بحرانی، دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خرمشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: از مدتی پیش پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای کمک و مدد به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر ناشی از کرونا ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این قرارگاه سعی کردیم که از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند اطلاعات جامع و کاملی را به دست بیاوریم و کمک‌های کشوری، استانی و محلی را به صورت عادلانه میان نیازمندان توزیع کنیم.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خرمشهر گفت: 800 بسته اهدایی آستان قدس رضوی نیز روز گذشته میان روستائیان نیازمند در مسیر منتهی به مرز شلمچه توزیع خواهد شد.

بحرانی عنوان کرد: تاکنون 5 هزار بسته غذایی میان قشر آسیپ‌پذیر و نیازمندان توزیع شده و در این هفته نیز یک هزار بسته دیگر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آستان قدس رضوی خرمشهر رهبر معظم انقلاب محرومان قرارگاه امام حسن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، راوی نمایشگاه آستان بقیع درخصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت المان سازی و به تصویر کشیدن قبرستان بقیع در سه لاین متفاوت برای بازدید علاقمندان از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

علی احمدی افزود: قسمت اول آن مختص به نماد حرم مطهر ائمه بقیع یعنی امام حسن (ع) تا امام صادق (ع) و دیگر بقعه‌ها می‌باشد و قسمت دوم آن وضعیت فعلی قبرستان بقیع را به تصویر کشیده است.

وی گفت: قسمت سوم این نمایشگاه هم مختص تصاویر قدیمی و اسنادی است که نشان می‌دهد چگونه و چه طور علما و مرد به واقعه تاریخی هشتم شوال اعتراض کردند.

احمدی افزود: نمایشگاه آستان بقیع در ضلع شرقی صحن غدیر در حرم مطهر رضوی قرار دارد و هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۵ تا ۱۱ شب برقرار است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد