Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

داود بنی اردلان کارگردان و مدرس تئاتر درباره برنامه‌های تئاتری‌اش که به دلیل بحران کرونا ناتمام مانده است گفت: قرار بود نمایش «نیمه تاریک ماه» که سال گذشته در تالار حافظ و تماشاخانه ملک به صحنه رفته بود امسال در یک تور اروپایی شرکت کند که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا همه برنامه‌ریزی‌های ما به هم ریخت و موکول به سال آینده یا اواخر امسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده صحبت‌هایی برای اجرای نمایش در سوئد و آلمان و همچنین یک جشنواره تئاتر در آرژانتین قطعی بود که فعلاً منتفی شده است.

اخبار فرهنگ و هنر - وی ادامه داد: همچنین قصد داشتم در سال جدید نمایشنامه «ریور ساید درایو» وودی آلن را نیز به صحنه ببرم و صحبت‌هایی هم با پردیس تئاتر شهرزاد و تالار حافظ برای اجرای نمایش در آبان و آذر انجام داده بودم که با شرایط فعلی مشخص نیست این اجرا به چه زمانی موکول خواهد شد.

بنی اردلان درباره نوبت اجرایی که در مجموعه  تئاتر شهر  داشته است نیز توضیح داد: از ۲ سال قبل قرار اجرای نمایش «سوءتفاهم» آلبر کامو را در تئاتر شهر داشتم که فکر می‌کنم در ۶ ماه آخر سال میسر شود.

کارگردان «دوباره اون آهنگ رو بزن سام» در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت تئاتر کشور در پساکرونا متذکر شد: متاسفانه در صورت باز شدن تماشاخانه‌ها و مراکز هنری اجرای تئاتر ریسک بالایی را می‌طلبد و حداقل تا چند ماه آینده شرایط عادی نخواهد شد. تصورم این است که از اواخر شهریور و مهر ماه شرایط تئاتر مناسب اجرای خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نمایش جشنواره تئاتر تئاتر شهر تئاتر تئاتر شهر تئاتر ایران نیمه تاریک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در نمایش باغ آرزو نویسندگی و کارگردانی یلدا دهجوریان، هنرمندان تئاتر نیشابور مانند مهدیار زرگرانی، علی بهمنی، معین جهان تیغ، رضا آتشگاهی، عرفان عابدی، ثمین طالبی، ستایش بختی، فرنوش ابوالفضلی، اسرا خالصیان، یلدا طلایی، بهار حسین آبادی، مائده اوسدی، طنین حصارچه و نگین ابراهیمی به ایفای نقش پرداخته اند.   حمیدرضا آتشی درباره داستان این نمایش خاطرنشان کرد: این نمایش درباره رویاپردازی‌ها و آرزو‌های عجیب و غریب گنجشکی است که برایش دردسر‌های فراوانی به دنبال دارد.   وی ادامه داد: نمایش باغ آرزو از اول تا دهم اردیبهشت، ساعت ۱۸ بعدازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور به روی صحنه می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس