Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر ارجمند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا پایان خرداد ماه جاری اکیپ‌های ویژه نظارت بر تاسیسات بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مرکز بهداشت، اداره بهزیستی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دامپزشکی و ستاد اقامه نماز از تاسیسات گردشگری و خدمات رسان شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و ایجرود بازدید و نظارت خواهند داشت و موارد مختلف مربوط به این تاسیسات را از جمله اخذ و نصب مجوز بهره برداری و نرخ نامه مصوب، رعایت اوزان مواد غذایی، رعایت اصول بهداشت فردی، بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، کیفیت و کمیت خدمات دهی به گردشگران و وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی مورد ارزیابی قرار می­ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این نظارت تذکرات لازم به بهره برداران و مدیران تاسیسات گردشگری جهت رفع نواقص و رعایت ضوابط و موارد بهداشتی به ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا داده می شود.

ارجمند اظهار داشت: همچنین مناسب سازی تاسیسات گردشگری جهت استفاده جانبازان، معلولان و افراد کم توان بررسی و موارد لازم جهت اصلاح و بهبود وضعیت واحدها به اطلاع بهره بردار می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه عرضه قلیان در کلیه اماکن پذیرایی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ممنوع است، گفت: مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش کلیه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم نموده و بر اجرای فرامین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام کامل داشته باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا میراث فرهنگی جهانگردی زنجان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا میراث فرهنگی جهانگردی زنجان بهداشت و سلامت ویروس کرونا میراث فرهنگی جهانگردی زنجان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری شهر شاهدیه در حوزه میراث فرهنگی گفت: شهر شاهدیه با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی که از نظر میراث فرهنگی، ابنیه تاریخی تپه‌های بسیار زیبا باغات انار ویژه‌ای دارد که، یک مجموعه کاملی از جاذبه‌های میراث فرهنگی و گردشگری است.


رستگاری با اشاره به نیاز شاهدیه در معرفی بیشتر به هموطنان برای توسعه پایدار گردشگری گفت: در این راستا در چند سال گذشته مجموعه شهردای و شورای اسلامی شهر شاهدیه همت کرده و برای بازسازی معابر به شکل سنتی، احیای بافت تاریخی و باغات گام‌های بسیار موثری را برداشته اند.


وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز چهار طرح ارزشمند در محدوده مرکزی بافت تاریخی شاهدیه توسط شهرداری با اعتبار بیش از صد وبیست میلیار ریال در حال اجرا است.


رستگاری گفت: کارگاه خشت زنی کف و بدنه سازی و احیای باغات از جمله این اقدامات است که قطعا برای توسعه پایدار گردشگری شهر شاهدیه موثر است.

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد