Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:36:33 GMT

۱۰۱ زندانی با کمک خیران در ماه رمضان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۰۴۲

۱۰۱ زندانی با کمک خیران در ماه رمضان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: در ماه رمضان امسال با کمک خیران و مردم نیکوکار استان اصفهان ۱۰۱ زندانی در کل استان آزاد شدند که ۹۵ زندانی در اصفهان و شش زندانی آزاد شده از شهر کاشان بودند.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آزادسازی زندانیان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه رمضان امسال با کمک خیران و مردم نیکوکار استان اصفهان ۱۰۱ زندانی در کل استان آزاد شدند که ۹۵ زندانی در اصفهان و شش زندانی از شهر کاشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مبالغ جمع‌آوری شده توسط مردم، افزود: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از کمک مردم جمع‌آوری شد همچنین ۳۲۰ میلیون تومان هم به شماره حساب‌های مربوطه برای کمک به خانواده زندانیان کمک کردند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: ۱۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بدهی این تعداد زندانی بود که ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون از این مبلغ توسط رضایت شاکیان تأمین شد و پرداختی ستاد دیه و کمک مردم مجموعاً چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است همچنین یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هم آورده این زندانیان بوده است.

وی در خصوص شیوه واریز کمک‌های مردمی و مبالغ آن، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردم مستقیماً از طریق پیامک و سامانه واریز شده است، ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هم از طریق شماره حساب‌های زیرنویس شده در برنامه‌های صداوسیما واریز شده است همچنین ۵۵۷ میلیون تومان هم از طریق چک بانکی تعهد شده است که این چک‌ها در حال وصول شدن است.

گرجی‌زاده افزود: سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم تعهد پرداخت شده است که به حساب واریز شود که یک میلیارد تومان از این تعهدات تاکنون وصول شده است همچنین پرداخت دو میلیارد و نیم هم از طریق شرکت فولاد مبارکه و کارکنان آنها تعهد شده است که در مجموع پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعهد پرداختی مردم و شرکت فولاد است.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های آزادسازی زندانیان در یک ماهه رمضان امسال ۲۳ قطعه طلا هم از طرف مردم برای آزادسازی زندانیان اهدا شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: مبلغ ۳۷۵ میلیارد تومان هم برای آزادی یک هزار و ۸۰ زندانی دیگر در زندان‌های استان اصفهان نیاز داریم که امیدواریم این مبالغ هم توسط کمک‌های خیران و مردم نیکوکار تأمین شود.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته با افزایش روبه‌رو بوده است، اظهار کرد: به گفته ستاد دیه کشور استان اصفهان وضعیت خوبی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تعداد زندانیان آزاد شده دارد و در سال‌های گذشته هم این استان رتبه اول آزادسازی زندانیان را در سطح کشور داشته است.

کد خبر 425519

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر کل زندان ها اصفهان کاشان آزادي زنداني ماه رمضان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زندان های استان اصفهان آزادسازی زندانیان میلیون تومان هم ماه رمضان رمضان امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، آزاد راه شیراز-اصفهان، به طول ۲۱۲ کیلومتر طولانی‌ترین آزاد راه کشور است که در سفر دوم رییس جمهور به فارس به بهره برداری رسید، اما نبود دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در این آزاد راه موجب تصادفات بسیاری شده است.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای فارس به این آزاد راه رفته و موضوع را پی گیری کرده است.

دیگر خبرها

  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند