Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:23:56 GMT

۶۰ بنای غیرمجاز در بابل فرو ریخت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۰۷۰

۶۰ بنای غیرمجاز در بابل فرو ریخت

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از اجرای ۶۰ فقره حکم قضایی قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان بابل در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: محاکم قضایی ۲ مورد از پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت ۲ هزار ۱۰۰ مترمربع را نیز وارد ندانست.

طاهری گفت: آراء صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان، ۹ مورد به مساحت ۲ هزار و ۱۶۸ متر مربع بود.

او تعداد مجوز‌های صادره از کمیسیون تبصره یک ماده یک و ۴ را یک هزار و ۶۵۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: پاسخ استعلامات به دفاتر اسناد رسمی در ماه گذشته ۸۱ مورد بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه گشت حفاظت اراضی کشاورزی به طور مستمر درحال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی شهرستان است، گفت: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی بابل ساخت و ساز غیرمجاز حکم قضایی کشاورزی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: طبق ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با همکاری اداره امور اراضی جهادکشاورزی نیشابور و مالک و نیز با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی، این ساخت و ساز غیرمجاز در زمینی به مساحت ۱۳۰ مترمربع شامل بنا، محوطه، تراس و دیوار در روستای صومعه قلع و قمع شد.    علی مبارکی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد ۶۴ فقره اخطار ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهرستان صادر شده است.    وی عنوان کرد: هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ممنوع است و متقاضیان باید قبل از فعالیت، نسبت به اخذ مجوز‌های لازم از جهادکشاورزی و دستگاه‌های صادرکننده موافقت اصولی را اخذ کنند.   رئیس اداره امور اراضی جهادکشاورزی هم گفت: محدودیت اراضی مرغوب و مستعد کشاورزی و لزوم حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و همچنین نظارت و پیشگیری از تغییر کاربری‌های گسترده، از وظایف امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان است.   شهاب جهانداری بیان داشت: طبق قانون با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی برخورد خواهد شد و شهروندان می‌توانند مشاهدات خود را از طریق سامانه تلفنی رایگان و ۲۴ ساعته ۱۳۱ با ما در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار