Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم با بیان اینکه رئیس مجلس آتی باید در داخل پارلمان محبوبیت داشته باشد تا بتواند این مجموعه پیچیده دارای سلایق مختلف را مدیریت کند، گفت: رئیس قوه مقننه باید مطالبه مردم برای تغییر اساسی پارلمان را عملیاتی کند.

علی‌اکبر کریمی منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره شاخص‌های رئیس مجلس آتی، اظهار داشت: رئیس مجلس باید در داخل پارلمان از مقبولیت و محبوبیت لازم برخوردار باشد تا بتواند این مجموعه پیچیده که با سلایق مختلفی مواجه است را مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رئیس مجلس یازدهم باید توانمندی و آشنایی لازم برای مدیریت پارلمان را در چارچوب وظایف و اختیاراتی که برای او تعیین کرده‌اند داشته باشد. 

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم تصریح کرد: رئیس مجلس یازدهم باید بتواند سازمان گسترده و طویل قوه مقننه را در ابعاد مختلف قانونگذاری و نظارتی مدیریت کند. 

کریمی گفت: رئیس مجلس همچنین باید وجاهت و توانمندی لازم را برای ایفای وظایفش در سطح ملی و خارج از مجلس داشته باشد. چرا که او نماینده مجلس و رئیس قوه مقننه است. ضمن اینکه او در مجامع و شوراهای مختلفی به عنوان نماینده‌ای از نمایندگان مجلس حضور پیدا می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس باید تابلو و نماد خوبی برای قوه مقننه باشد. همچنین او باید بتواند این ظرفیت را داشته باشد که برایند کلی نظرات نمایندگان مجلس را دنبال کند.

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم گفت: رئیس مجلس نباید به تنهایی و شخصا نظراتش را به عنوان مجموعه نمایندگان مجلس در مجامع و شوراها بیان کند بلکه باید تدبیر و درایت و امانتداری را در مجموع مجلس داشته باشد و از برایند کلی نظرات مجلس و یا مصوبات پارلمان دفاع کند.

کریمی افزود: از رئیس قوه مقننه انتظار می‌رود که باتوجه به اولویت‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد و با وجود رایی که مردم در انتخابات اخیر مجلس یازدهم به تعدادی از نامزدها دادند و آنها هم اکنون منتخب مردم در دوره یازدهم مجلس هستند، بتواند به مطالبه تغییر اساسی در قوه مقننه جامه عمل بپوشاند چرا که مردم با رای خود عامل تعداد زیادی از تغییرات در مجلس بودند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس یازدهم باید در زمینه عملیاتی کردن دقیق قانون و نظارت کارهای اساسی انجام دهد و بتواند این افزایش نظارت را تثبیت کند.

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم کفت: رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور، مبارزه با فساد، توسعه شفافیت، و ارتقاء‌ نقش و جایگاه مجلس در اداره امور کشور بخشی از انتظاراتی که مجمع نمایندگان استان‌ها و نمایندگان مردم از مجلس یازدهم دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک رئیس مجلس علی اکبر کریمی رئیس قوه مقننه مجلس یازدهم رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام‌های عملیاتی نفت و گاز مارون با هدف پایداری تولید در ۱۴۰۲

سرپرست مدیریت عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در گزارشی مهم‌ترین اقدام‌های عملیاتی این شرکت را به‌منظور افزایش و پایداری تولید در سال ۱۴۰۲ تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، باقر قاسمی عملکرد حوزه عملیات این شرکت در سال گذشته را اثربخش توصیف کرد و گفت: با توجه به نیازهای فنی و لزوم راهبری مستمر و ایمن تولید افزون بر رعایت استانداردهای زیست محیطی، مجموعه مدیریت عملیات در بخش‌های فرآیندی، نگهداری و تعمیرات، خدمات عملیات و تعمیرات خطوط لوله همه اهداف شرکت را محقق کردند.

وی افزود: تعمیرات اساسی کوره‌های پیش‌گرم‌کن نفت در مجتمع‌های صنعتی شماره ۳ و ۴، تعمیرات اساسی نمک‌گیرهای ثقلی مجتمع‌های صنعتی شماره ۱ و ۴، دو ردیفه‌ کردن ایستگاه تقویت فشار شماره ۶ و جمع‌آوری حدود ۲۰ میلیون فوت‌مکعب در روز گازهای مشعل پس از تعمیرات اساسی توربوکمپرسورها، تعمیرات اساسی کارخانه گاز و گاز مایع ۴۰۰ الف و جابه‌جایی الکتروموتور ۱۱ کیلوولت سیستم تبرید کارخانه گاز و گاز مایع ۴۰۰ را می‌توان از مهم‌ترین اقدام‌های انجامشده در بخش تعمیرات اساسی برشمرد.

سرپرست مدیریت عملیات شرکت نفت و گاز مارون خطوط لوله تحت راهبری شرکت را حائز اهمیت حیاتی در فرآیند تولید دانست و اظهار کرد: ارزیابی ریسک همه خطوط لوله شرکت به طول ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر (۵۱۱ رشته خط)، احداث ۳۶ کیلومتر خط ۱۰ اینچ (۲۶ کیلومتر از کلاستر شادگان به مارون ۳ و ۱۰ کیلومتر از مارون ۳ به مارون ۴) با هدف افزایش تولید به‌ مقدار ۲۰ هزار بشکه در روز، ایمن‌سازی بیش از ۱۱ کیلومتر از خط لوله ۱۶ اینچ هدر تزریق گاز مارون، ایمن‌سازی و تعمیر هفت حلقه چاه تزریق گاز مارون، تعویض و مرمت  ۲۳ کیلومتر از خطوط لوله جریانی چاه‌ها، انجام بیش از ۶۰ مورد اصلاحیه مهندسی فرآورش، انجام ۳۰ مورد اتصال دوباره خط لوله ۵۰ متری به چاه‌های جریانی با رویکرد افزایش راندمان تولید و احداث ۴۲ کیلومتر خطوط لوله پلی‌اتیلن برای انتقال آب صنعتی نیز در سال ۱۴۰۲ با هدف ارتقای سطح ایمنی همجواران، صیانت از زیست بوم پیرامونی و استمرار تولید به انجام رسید.

قاسمی طراحی و ساخت یک تله آسفالت، طراحی و ساخت یک دستگاه فرآورش سیار نفت (MOS) با ظرفیت فرآورش روزانه ۵ هزار بشکه و ساخت یک دستگاه نمک‌گیر ۱۰ هزار بشکه‌ای افزون بر استقرار پمپ‌های تازه انتقال نفت و پساب را دستاوردهایی دانست که به‌صورت انحصاری از سوی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تحقق یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • اقدام‌های عملیاتی نفت و گاز مارون با هدف پایداری تولید در ۱۴۰۲
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم باید قبل از اتمام کار مجلس یازدهم به سرانجام برسد