Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@11:30:45 GMT

شستا؛ مقصد برخی نمایندگان بازمانده از مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۳۸۴

شستا؛ مقصد برخی نمایندگان بازمانده از مجلس یازدهم

عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه شستا حیاط خلوت دولتی برای انتصاب برخی افراد شده، از کوچ برخی نمایندگان بازمانده به مجلس یازدهم به این مجموعه خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در سازمان تامین اجتماعی و شرکت شستا دخالت های بیجا می‌کند، گفت: حتی مدیران و روسای این مجموعه با فشار دولت منصوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کنایه نادران به دخالت آشنا در مجلس+ عکس چند قانون در مجلس دهم تصویب شد؟

وی افزود: در همین راستا تعدادی از نمایندگان مجلس دهم که از ورود به مجلس یازدهم بازماند، در روزهای آینده در شستا و سازمان تامین اجتماعی مشغول بکار می شوند.

منتخب محلات در مجلس یازدهم با بیان اینکه این عده از نمایندگان رابطه خوبی با دولت دارند، اظهار داشت:  یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان بزودی بعنوان عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی منصوب می شود. همچنین یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی در این سازمان پست مهمی می گیرد.

سلیمی تصریح کرد: به مقامات دولت توصیه می کنیم بجای دخالت در سازمان تامین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه آن، بدهی‌های خود را به این سازمان پرداخت کند تا مشکل کارگران و بازنشستگان حل و فصل شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سازمان تأمین اجتماعی مجلس دهم مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌ قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان در ماه مبارک رمضان و همچنین تجلیل از همراهی و همکاری آنان در زمینه ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان، گفت: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و ۶۶۹۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین ۲۶۰۰ میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال است.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌ اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد