Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@17:47:11 GMT

آغاز ثبت سفارش فروش سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۴۷۳

آغاز ثبت سفارش فروش سهام عدالت

دارندگان سهام عدالتی که مشمول فروش بخشی از سهام عدالتشان هستند از امروز می‌توانند به بانک‌های مذکور مراجعه و اقدام کنند. به گزارش پول نیوز، همه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می‌توانند از امروز سه‌شنبه ۶ خرداد ۹۹ به شعب بانک‌هایی که قبلا در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی‌سازی معرفی کرده‌اند، مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این افراد می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهدنامه مربوطه، اقدام کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سهام عدالت فروش خصوصی سازی حساب بانکی شماره شبا شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است

مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.   به گزارش ایسنا، در زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ مشخص شد هشت شرکت در زمان مقرر نسبت به محاسبه عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ و واریز سود اقدام نکردند که این خلف وعده‌ی آنها تخلف محسوب می‌شود و سازمان بورس اعلام کرد با آن برخورد می‌کند.   سودی مرحله‌ی دوم که در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود. این سه عامل شامل فروش سهام در سال گذشته توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضی، تفاوت سبد سهام افراد و عدم واریز توسط هشت شرکت بود.   در پی آن اعلام شد قرار است تا خردادماه ۱۴۰۳ میزان سودی که این شرکت‌ها در مرحله دوم پرداخت نکردند به حساب سهامداران عدالت واریز شود. به تازگی نیز رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر از احتمال واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد امسال داد. مجید عشقی اما زمان دقیق واریز و مبلغ آن را اعلام نکرد.   در اسفندماه، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی می‌بایست ۴۰۹ هزار تومان دریافت کنند. افرادی که سبد ۴۹۲ هزار تومانی دارند مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، کسانی که ۵۳۲ هزار تومان سبد دارند مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سهامدارانی که از سبد سهام یک میلیون تومانی برخوردارند ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند. سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده بودند باید مغایرت در زمینه میزان سود را از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز