Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@23:17:45 GMT

نیکبخت واقعاً از رفتن به پرسپولیس ناراحت بود؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۴۹۱

نیکبخت واقعاً از رفتن به پرسپولیس ناراحت بود؟

نیکبخت واحدی در برنامه دورهمی از اینکه استقلال را ترک کرده و به پرسپولیس رفته ابراز ندامت کرد اما...

به گزارش مشرق، فوتبالی‌ها خوب به یاد دارند که نیکبخت نه تنها از رفتن به پرسپولیس ناراحت نبود بلکه خوشحال هم بود. او یکبار پس از گلزنی به استقلال در دربی چنان شادی کرد که همه به یاد شادی مهدی هاشمی نسب بعد از گلزنی به پرسپولیس با پیراهن استقلال افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هرحال نیکبخت واحدی از نظر فنی خیلی وقت‌ها خوب بود، ولی خوب به خاطر داریم که وقتی از استقلال به پرسپولیس رفت اصلا ناراحت نبود و حتی در مصاحبه‌ای گفت به خاطر قریب و قلعه نوعی از استقلال رفتم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس نیکبخت واحدی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند

استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب نتیجه گرفته اند. استقلال در دور برگشت، 3 بار مساوی کرده و 5 بازی را برده است و پرسپولیس هم در این دور 6 برد، یک مساوی و یک باخت داشته است.

به گزارش طرفداری، این پرسپولیس و این استقلال که یکی چشم نوازتر و دیگری نتیجه گیرتر در روزهای اخیر عمل کرده اند، می توانند در تمام بازیهای بعدی خود برنده شوند.

اگر این دو تیم در همه بازیهای بعدی خود برنده شوند (که البته دور از انتظار هم نیست)، اولین تیمهای تاریخ فوتبال ایران خواهند بود که مرز امتیاز 70 را در مسابقات لیگ برتر درنوردیده اند.

حتی در لیگهای 18 تیمی که تعداد بازیها 4 بازی بیشتر از لیگهای 16 تیمی است، هیچ تیمی نتوانسته از مرز امتیاز 67 فراتر برود و امروز پرسپولیس و استقلال این توان را دارند و تلاش خواهند کرد که با رسیدن به امتیاز فوق العاده 70، رکوردی تاریخی را در مسابقات لیگ برتر ثبت کنند.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر هر کدام 23 بازی انجام داده اند، استقلال با کسب 50 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با کسب 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • تنش در بارسا بالا گرفت: پاسخ کنده به گوندوگان
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!
  • تنها تیم VARدار ایران در لیگ دسته سوم! (عکس)
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید