Web Analytics Made Easy - Statcounter

توییتر حساب کاربری سفارت ایران در روسیه را مسدود کرد.

به گزارش ایسنا، بخش رسانه‌ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه اعلام کرد که شرکت توئیتر بدون هیچ دلیلی حساب کاربری این سفارت به زبان روسی را مسدود کرده است.

 به گزارش العالم بنا بر اعلام سفارت ایران در مسکو، شرکت توئیتر تاکنون به درخواست سفارت کشورمان مبنی بر علت مسدود شدن این حساب پاسخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، توئیتر  و اینستاگرام پیشتر نیز حساب کاربری چند رسانه ایرانی را مسدود کرده بودند .
انتهای پیام‌

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توييتر سفارت ایران در روسیه حساب کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایلکا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تبصره دوم ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها گفت: با دستور صادره از دادسرای ناحیه ۳۷ ویژه رسیدگی به پروندهای انفال و ثروت‌های عمومی و حوزه قضائی بخش چهاردانگه، ١٢ مورد دستور آزادسازی اراضی کشاورزی شامل سوله و دیوارکشی با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده رئیس حوزه قضائی بخش چهاردانگه، شهرداری چهاردانگه و همراهی فرماندهی پلیس پیشگیری و یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر ادامه داد: با قلع و قمع این ساخت و ساز ۲۰ هزار متر مربع از اراضی مرغوب کشاورزی چهاردانگه اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۳۱ برای دریافت گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی اضافه کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه ۱۳۱ اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6084715

دیگر خبرها

  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • کمک‌های جدید آمریکا بعید است که سرنوشت کی‌یف را به طور اساسی تغییر دهد
  • عصبانیت اروپایی‌ها از اصرار آمریکا بر مصادره دارایی‌های روسیه 
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد