Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:43:46 GMT

۳.۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۶۲۳

۳.۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف و ضبط شد

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار داشت: مأموران یگان امداد بیجار حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را در محور بیجار – دیواندره شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۴۳ طاقه پارچه، یک هزار و ۷۹۲ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۱۶ عدد تجهیزات و لوازم کوهنوردی، ۱۹۰ ثوب البسه، ۱۶ دستگاه ماشین ریش تراش، دو دستگاه کولرگازی یک دستگاه تلویزیون LED و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این عملیات سه نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار آزادی همچنین از کشف ۱۸ دستگاه لباسشویی خارجی قاچاق در شهرستان مریوان خبر داد و یادآور شد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی مریوان در پی مدت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی انباری حاوی لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان شدند.

وی بیان کرد: با هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر ۱۸ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش لوازم خانگی قاچاق را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کد خبر 4934059

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آزادی نیروی انتظامی قاچاق کالا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی بندرعباس، از شناسایی و کشف یک دستگاه موتورسیکلت یاماها ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس علی‌یاری روز جمعه در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه قاضی بندرعباس در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق برخورد و دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که در یک عملیات پلیسی متوقف و در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد موتورسیکلت یاماها بدون مدارک و مجور قانونی و قاچاق است.

این مسئول انتظامی، ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی هشت میلیارد ریال عنوان کرد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای طرح نوروزی
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت