Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:39:48 GMT

جانشین لروی سانه در منچسترسیتی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۶۳۴

جانشین لروی سانه در منچسترسیتی مشخص شد

باشگاه منچسترسیتی قصد دارد ستاره بایر لورکوزن را به جای لروی سانه در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل ، لروی سانه مدت‌هاست که مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است. این بازیکن ملی پوش آلمانی بعد از درخشش در شالکه بود که مورد توجه گواردیولا قرار گرفت و در نهایت پیراهن سیتی را برتن کرد اما او در یک فصل اخیر یا نیمکت نشین بوده یا به خاطر آسیب دیدگی دور از میادین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئون بیلی، هافبک کناری بایر لورکوزن، به عنوان بازیکن جایگزین منچسترسیتی برای لروی سان در نظر گرفته شده است. 

سیتی طی دو فصل گذشته بیلی را به طور چشمگیری زیر نظر داشته است اما عدم اطمینان در مورد سانه می تواند باعث شود این بازیکن همچنان در بایر لورکوزن باشد و راهی انگلیس نشود. 

این جوان ۲۲ ساله جامائیکایی به طور طبیعی چپ پاست اما با هر دو پا راحت است و در چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی در بوندسلیگای آلمان داشته است.

پپ گواردیولا ترجیح می‌دهد وینگرهایش به اندازه کافی توانایی استفاده از هر دو پا را داشته باشند تا در هر دو سمت بازی کند، دقیقاً مانند رحیم استرلینگ.

آرسنال همچنین دیگر تیمی است که خواستار جذب این بازیکن است اما قدرت مالی سیتی باعث می شود این تیم بتواند درخواست ۴۰ میلیون پوندی لورکوزن برای این بازیکن را تامین کند.

بیلی در این فصل تاکنون هفت گل برای لورکوزن به ثمر رسانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد