Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:54:00 GMT

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در طارم سفلی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۶۳۶

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در طارم سفلی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قزوین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این عملیات سخت و طولانی که بیش از ۴۸ ساعت به طول انجامید، سه شکارچی حرفه‌ای بز کوهی پس از شکار دستگیر شدند.

مهدی طاهری با بیان اینکه این شکارچیان برای به دام انداختن بز کوهی از شگردها و ترفندهای خاصی استفاده می‌کردند،گفت: این افراد یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز (قاچاق) نیز به همراه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: شکارچیان هنگامی دستگیر شدند که درحال تقسیم گوشت شکار بودند که سریعا لاشه حیوان شکار شده و ادوات شکار تحویل مقام قضایی شد.

طاهری بر کوهی را در فصل بهار جزو گونه‌های خاص حمایت شده عنوان کرد و اظهار داشت : مجازات کیفری برای شکار گونه‌های جانوری حمایت شده، براساس ماده ۱۲ قانون شکار و صید از سه ماه تا سه سال تعیین شده و علاوه بر آن متخلفان ملزم به پرداخت بین ۲۵ تا ۷۵ میلیون تومان جریمه بابت ضرر و زیان به حیوان شکار شده خواهند شد.

طارم سفلی یکی از سه مناطق حفاظت شده زیست محیطی در استان قزوین است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست طارم شکارچیان غیرمجاز قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست طارم شکارچیان غیرمجاز قزوین سازمان حفاظت محیط زیست طارم شکارچیان غیرمجاز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)
  • (ویدئو) بزهای کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)